Dag 21 - Bevrijdingsdag en de Illusie van Vrijheid Vieren


Niemand is vrij totdat iedereen vrij is


Zelfvergevingen in de schoenen van het volk als mezelf:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat vrijheid het meest misbruikte woord is dat bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat vrijheid (nog) niet echt bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen wat dood nou werkelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de dood me de vrijheid te laten ontnemen om hier te leven als de pure levensessentie als de adem als wie ik ben als allen als één en gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat doden niet weg zijn - dat we doden alleen missen om de fysieke afwezigheid en omdat we zulk een kleine bandbreedte hebben qua geest dat we niet kunnen communiceren met alles dat hier is. Alles is communicatie, maar in de beperkte gedachtevorm waarin ik spreek beperk ik mij - dus ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de doden en alles wat bestaat te turberen door mezelf in een emotionele energetische toestand te brengen waardoor ik me beperk in het communiceren met al wat hier is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de doden lastig te vallen door het hele systeem weer op te rakelen in emotionele toestanden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat ik in voorouderverering participeer dat wat ik juist zo oordeel in zgn. primitieve volken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb 'boven' andere mensen te 'staan' in plaats mezelf te realiseren dat ik als de geest dat boven mezelf sta als wie ik ben als fysiek/aardwezen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat als ik me in rouw stort om de gesneuvelden uit de oorlog ik mezelf laat sneuvelen door mezelf te onderdrukken als wie ik werkelijk ben als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat vrijheid (nog) niet echt bestaat, maar dat ik een feestje vieren wel fijn vind ondanks ik me niet echt heb verdiept in wat vrijheid echt is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat de onvrijheid voorkomt uit wat we in ons hoofd denken/hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat vrijheid pas echt is als iedereen op Aarde zichzelf bevrijd heeft van de gevangenis van gedachten, gevoelens en emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat vrijheid pas echt wordt als het Gelijkheids Geldsysteem wordt geimplementeerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat vrijheid pas echt wordt als we leren hier te leven als gelijken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat het 'vieren van vrijheid' aan het volk werd/wordt gegeven om zich mee bezig te houden opdat we niet zien wat er werkelijk gebeurd in den lande en op aarde.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen hoe ik zelf verantwoordelijk ben voor oorlog door mijn participatie in gedachten, gevoelens en emoties waardoor ik de onbewuste geest oplaad en alles wat in de wereld bestaat waaronder oorlog.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb 'buitenlanders' te zien als andere mensen in plaats van mezelf te zien in 'buitenlanders'.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb wrok en haat te koesteren jegens mensen uit een ander land in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf heb afgescheiden van die mensen en vervolgens mijn zelfhaat en zelf wrok op hen ga projecteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat oorlog een gevolg is van projecties en de strijd van de geesten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat ik de oorlog van gedachten, gevoelens en emoties in mezelf op anderen ga projecteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat oorlog het doden van anderen is om de eigen denkbeelden overeind te houden in plaats mezelf te realiseren dat om te beginnen een gedachte niet echt, niet is wat HIER is en vervolgens ga ik gewled gebruiken om iets te verdedigen wat niet echt is. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat vrijheid.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard mezelf te realiseren dat denken dat we in vrijheid leven wordt ingegeven door de geest en niet echt is, want denken is een slechts een geestactiviteit en echte vrijheid bestaat alleen in en als leven in eenheid en gelijkheid met alles dat bestaat.

Mijn Zelfvergevingen:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf slimmer te voelen omdat ik mezelf realiseer dat vrijheid (nog) niet echt bestaat, omdat ik het bestudeerd heb over de afgelopen duizenden jaren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb op te staan ein mezelf en uiting te geven aan mezelf als gezond verstand dat vrijheid ervaren iets anders is dan werkelijke vrijheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn zelfvoldane kennis over de mensheid voor mezelf te houden.

Sandy Jones MacGillivray - MP3


Mijn Zelfverbintenissen:

Ik verbind mezelf hier op en als de aarde het Gelijkheidsgeldsysteem te realiseren wat het begin van echte vrijheid zal inhouden om als echte aardige wezens te kunnen samenleven.

Ik verbind mezelf te bevrijden van de gevangenis van gedachten/herinneringen, gevoelens en emoties en het ondersteunen en assisteren van anderen om ook zichzelf te bevrijden zichzelf te onderdrukken als wie we zijn als eenheid en gelijkheid van leven.




Eqafe: www.eqafe.com
Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Wandel je de Aarde met mij? Wil je ook in proces van zelfrealisatie en mij als levensbuddy - klik hier.




Reacties

Populaire posts