Dag 305 Het Kwaad Maken dat in onze Geest Rondwaart: Gedachten over Seks, Verlangen en Lust


Probleem:

En dit alles omdat Je de Heiligheid van de Geest Verward hebt en het Kwaad Gemaakt hebt dat in je Geest rondwaart hetgeen Gedachten zijn over Seks, Gedachten over Verlangen en Lust, Gedachten over Winst, Gedachten over Kwaadheid, Gedachten over Jaloezie... 
Je hebt van Dat Alles je Heiligheid Gemaakt, je 'Speciale Plaats'. 

[Een fragment uit: De Heiligheid van de Geest]

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik het kwaad maak door deel te nemen aan/in gedachten over seks, verlangen en lust. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gedachten over seks te creëeren/maken wanneer de zon zich laat zien en ik in mijn geest de warmte van mijn lichaam verwar met verlangen naar seks.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat lust een zelfgecreëerde illusie in de geest is en iets anders dan gewoon seks hebben met iemand waarmee ik een lange verstandhouding leef.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat in een gedachte ik feitelijk de onbewuste geest oplaad en alles dat in deze wereld bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat deelnemen in lust en verlangen dodelijke zonden werden genoemd omdat we daarin feitelijk alles dat in de wereld bestaat opladen, zoals armoede, verkrachting, moord, het overheidssysteem, het leger, enzovoort.

Bron
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in een gedachte/plaatje van seks te gaan wanneer ik masturbeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we het vleesgeworden KWAAD zijn geworden omdat we 
de Heiligheid van de Geest Verward hebben en het Kwaad Gemaakt hebben dat in onze Geest rondwaart.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik het vlees als wie ik ben kwaad heb gemaakt door gedachten over Seks, door Gedachten over Verlangen en Lust, door Gedachten over Winst, door Gedachten over Kwaadheid en door Gedachten over Jaloezie.


toelichting
reinheidreinheidkuisheidkuisheidonschuldonschuldhygiënehygiëneeerbaarheideerbaarheidpudeurpudeurzedigheidzedigheidzuiverheidzuiverheidschuldeloosheidschuldeloosheidzindelijkheidzindelijkheideereer


Reacties

Populaire posts