Dag 569 Probleem in mijn KIN en WEERSTAND tegen een levensbeslissing maken

Onlangs ben ik erachter gekomen dat er in mijn kin t.w. onder mijn onderste snijtanden een ontsteking gaande is door een bacterie-infectie in de al jaren te diepe 'pocket' onder 1 snijtand. Ik had er geen pijn aan dus ik merkte het zelf ook niet op als zodanig en wist ook niet dat de gevolgen zo groot konden zijn; er heeft intussen bot- en tandvleesweefselafbraak plaatsgevonden. Had niet gedacht dat dat me kon gebeuren want ik heb altijd een zeer goede mondgezondheid gehad. Het was een serieuze aandoening volgens de parodontoloog en dat onderken ik zelf ook. Dus meteen actie op gezet t.w. een microchirurgieoperatie bij haar ingepland wat inclusief nazorg over 5 afspraken gedurende een half jaar gaat lopen. De kosten van circa € 1.350,- moet ik uit eigen zak financieren want ik ben al voor dit jaar door mijn aanvullende tandverzekering heen.



Voor de Quantum Physical series van Eqafe klik hier




KIN is de afstemming en stand 
van de richting en beslissing die je leeft. 

Dus als er een probleem is met de kin betekent dit dat ik moet kijken naar een zelf- / levensbeslissing die ik NIET MAAK / weersta, maar emotie toesta om mij te drijven / domineren. 

Dit zie ik ook al wel enkele jaren in mezelf de weerstand een beslissing te nemen voor mezelf, mijn leven en er tegen aan te blijven hikken. Doordat ik een ruime 2 weken geleden begonnen ben met een stevige probiotica (13 miljard goede bacteriën!) werd een begin gemaakt met het opruimen in mijn kin en ook in mijn rechteronderkaak. In mijn  rechteronderkaak zit ook al jaren iets te etteren wat de tandarts niet kan verhelpen. Dat begrijp ik nu ook, mijn weerstand is nog steeds te laag om binnenkomende micro-organismen te kunnen weerstaan. 

Deze opruiming van de slechte bacteriën - het gevecht/de oorlog tussen de 'goede' en 'slechte' bacteriën in mijn lichaam - specifiek mijn kin en mijn rechteronderkaak - was geen sinecure. Het was een heftige 2 weken, maaaar de ontsteking/pijn in mijn rechteronderkaak is weg en in mijn kin treden er ook veranderingen op! 

Het geinige van het hele verhaal is dat ik 2 dagen nadat ik die opruiming begon ik de beslissing kon zien die ik moest gaan maken. De genezing van mijn kaak - wat voor MOED staat quantum fysiek gezien - gaf me dus de kracht om de nodige zelf- / levensbeslissing te nemen.

Wordt vervolgd...


Reacties

Populaire posts