Dag 10 - Uit de Gevangenis van het Bewustzijn

Bewustzijn is een voorgeprogammeerde realiteit. Voor verandering is gewaarzijn nodig. En voor verandering leven is zelfeerlijkheid, zelfvergeving en zelfcorrectie nodig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat als onbevangen bestaat bevangen/gevangen moet bestaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat als ik op iets of iemand reageer ik een gevangene van mijn eigen geestbewustzijn ben.

Ik vergeef dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat als ik een gedachte, herinnering, gevoel, emotie, plaatje of woorden krijg bij wat ik zie en hoor ik een gevangene ben van mijn bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te beseffen dat bewustzijn, geest, verstand synoniemen zijn van eenzelfde entiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat het ons bewustzijn/geest/verstand is waardoor we als mensheid niet tot ons volledige potentieel komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te begrijpen dat iedereen gevangen is in het bewustzijn, een kleine afgescheiden wereld waardoor iedereen met elkaar communiceert in gedachtevorm.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boos te worden op mensen die verkondigen/preken dat we in de geest geboren moeten worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boos te worden als iemand mij ergens van bewust wil maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan enaaanvaard heb boos te worden als iemand mij iets wil leren wat ik al hondermiljoen jaar weet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb in het fysiek/adem te kunnen blijven als iemand mij iets wil leren wat ik al hondermiljoen jaar weet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te beseffen dat het bewustzijn gelijk staat een het ego.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te beseffen dat het bewustzijn/ego de ondergang van ons als de Aarde betekent als we niet stoppen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb constant hier te zijn als de adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn lichaam te misbruiken door te participeren in gedachten, gevoelens en emoties die ik helemaal niet nodig heb om hier te kunnen leven als eenheid en gelijkheid van leven als zelfexpressie.





Wanneer en als ik mezelf realiseer dat als ik op iets of iemand reageer ik een gevangene van mijn bewustzijn ben - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe op iets of iemand te reageren, omdat ik mezelf realiseer dat ik een gevangene ben van mijn bewustzijn. In plaats - breng ik mezelf Hier en zie ikmonder ogen waarvan ik mezelf heb afgescheiden.

Ik zie/begrijp/realiseer dat als ik een gedachte, herinnering, gevoel, emotie, plaatje of woorden krijg bij wat ik zie en hoor ik een gevangene ben van mijn bewustzijn.

Ik besef dat bewustzijn, geest, verstand synoniemen zijn van eenzelfde entitiet waardoor we als mensen steeds getriggerd worden in een alternatieve realiteit in plaats van hier praktisch te bestaan met elkaar als gelijken als substantie in de fysieke realiteit.

Ik realiseer mezelf dat het ons bewustzijn/geest/verstand is waardoor we als mensheid niet tot ons volledige potentieel komen.

Ik realiseer me dat iedereen gevangen is in het bewustzijn, een kleine afgescheiden wereld waardoor iedereen met elkaar communiceert in gedachtevorm wat niet werkelijk is.

Wanneer en als ik mezelf realiseer boos te worden op mensen die verkondigen/preken dat we in de geest geboren moeten worden - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe dat ik boos word op mensen die verkondigen/preken dat we in de geest geboren moeten worden, omdat ik mezelf realiseer dat het een programma is. In plaats - blijf ik hier en leef ik geduld als mezelf om mensen te ondersteunen in het besef dat we het bewustzjn/de geest moeten stoppen om te leren begrijpen wie we werkelijk zijn.

Wanneer en als ik mezelf boos zie worden als iemand mij ergens van bewust wil maken - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe boos te worden als iemand mij ergens van bewust wil maken, omdat ik me realiseer dat ik me laat leiden (lijden) door emoties en niet zelfsturend ben. In plaats - sta ik op in mezelf als één en gelijk en laat de ander zichzelf uitdrukken.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de familie als goed te accepteren, terwijl het zelfs duidelijk is in de heilige boeken dat de zonden van de vaders is bezocht op de kinderen tot de 4e en 5e generatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb om wetens de oorzaak van een wereld in gevaar te ontkennen, omdat ik me onderhevig heb gemaakt aan tegenstrijdige gepolariseerde realiteiten om gewoonweg de vrede te bewaren thuis en een achtbaar kind te zijn.

Ik verbind mezelf om een manier te vinden voor de familie om zo te bestaan dat het kind niet bezocht en gekloond wordt in de zonden van de vaders puur om het irrationele verlangen van een ouder te bevredigen van te voelen dat ze hun kinderen goed hebben opgevoed. - Bernard Poolman

Reacties

Populaire posts