Dag 11: Drukte van kinderen weerspiegelt onze druk in gedachten zijn

Tweede dag excursie "Stip het Lieveheersbeestje"


Vandaag op het natuurexcursiewerk met kinderen van groep 4 ben ik begonnen met een enkel principe van gelijkheid en eenheid te integreren - specifiek heb ik met de kinderen (rond 7 jaar) gesproken over het geldsysteem - "zij die hebben en zij die niet hebben" toen we op een picknickbank de opdracht aan het doen waren. In de opdracht stond dat "lieveheersbeestjes ook verliefd werden" wat ik met de kinderen even nader wilden bekijken; we besloten dat het een mensenverzinsel is en dat de dieren paren voor voortplanting. Dit was het moment dat ze het meest aandachtig aan het luisteren waren. Het is duidelijk zichtbaar in kinderen wat we in onself hebben toegestaan en aanvaard - t.w. te geloven in energie/gedachten dat  ze werkelijk zijn en dit 'energieprobleem' creëert in kinderen/ ons mensen waardoor ze/we alle kanten uitvliegen - gelijk gedachten, die geen grond vatten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf druk/dik te maken dat er kinderen uit het groepje wegvliegen omdat het ongeordend is naar mijn maatstaven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren dat de kinderen zo druk zijn omdat hun ouders en wij allemaal dat zijn omdat dat we denken dat dat vereist is van iedereen om heel beschäftigt te zijn met allerlei entertainment waardoor de kindern als wijzelf geen vaste grond meer onder de voeten ervaren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te schrikken van een natuurouder die een kind in mijn groepje ruw bij de arm pakte, agressief het kind ging aankijken en dwingen om te luisteren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet raar te staan kijken dat het kind niet wil/kan luisteren als er op een agressieve, ongelijke manier tegen hem gesproken wordt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een oordeel te hebben op de vrouw die het kind zo streng toesprak.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb energetisch opgeladen te raken op het natuurexcursiewerk vandaag.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb constant hier als de adem te zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren hoe ik het meest effectief kinderen kan onderwijzen in het begrijpen van de natuur als zichzelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren dat kinderen als ikzelf niet gefocust kunnen blijven als we niet hier in en als de adem blijven.


Natuur - Leven Eén en gelijk als alles





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de familie als goed te accepteren, terwijl het zelfs duidelijk is in de heilige boeken dat de zonden van de vaders is bezocht op de kinderen tot de 4e en 5e generatie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb om wetens de oorzaak van een wereld in gevaar te ontkennen, omdat ik me onderhevig heb gemaakt aan tegenstrijdige gepolariseerde realiteiten om gewoonweg de vrede te bewaren thuis en een achtbaar kind te zijn.


Ik verbind mezelf om een manier te vinden voor de familie om zo te bestaan dat het kind niet bezocht en gekloond wordt in de zonden van de vaders puur om het irrationele verlangen van een ouder te bevredigen van te voelen dat ze hun kinderen goed hebben opgevoed. - Bernard Poolman



Ik verbind mezelf te leren kinderen als mezelf effectief te ondersteunen in de realisatie van eenheid en gelijkheid van alle leven.



Reacties

Populaire posts