Dag 13: Te tatoeeren of niet te tatoeeren? Wel of niet in orde?



MADE IN HOLLAND
Tatoeeren en piercen van het menselijk fysiek lichaam heeft geen effect op iets wat dan ook behalve de waarde, betekenis of gewichtigheid die je het geeft binnenin en als je geest als ook de reden om het te doen. Als tatoeages en piercings is gedaan voor jou: In orde - echter als het gedaan is voor een afgescheiden reden buiten jezelf: Je zult een slaaf zijn van de gedane tatoeage of piercing omdat het je zal beheersen vanuit het perspectief dat het 'meer betekenis' of 'meer waarde' heeft dan jij jijzelf als wie je bent.
[ Lees meer >>]


Een tiental jaar geleden heb ik besloten een "cover up tattoo" te laten plaatsen over de "Made in Holland" tatoeage boven mijn linkerbil [zie plaatje]. Degene met wie ik 8 jaar een relatie heb gehad zou vandaag naar de tatooshop gaan, maar ik kon niet mee - ik zou een tandartsafspraak in de middag hebben. Toen deze tandartsafspraak in de ochtend plots werd afgebeld, hakte ik de knoop door en ging mee naar Wijchen, bij Nijmegen, een anderhalf reizen hier vandaan. Toen deze shop nog 3 kilometer verderop zat, heb ik een tekening gezien van de tatoeage die eroverheen wilde laten zetten.

Ik besefte destijds dat ik de tatoo die ik wilde "coveren"/bedekken een 'lading' had gegeven die ik wil zelfvergeven/verwijderen, aangezien ik deze heb laten zetten in navolging van een ander, iemand/iets buiten mij en dus in wezen zelfonoprecht in/van aard is. Hier maak ik een begin met mezelf te reinigen van de oorzaken hoe ik gekomen ben tot het laten plaatsen van een dergelijke tatoeering.

Ik stop met twijfelen. De nieuwe tatoeage - van een roze/paarse lelie - laat ik 30 mei a.s. plaatsen.

Mijn Zelfvergevingen vandaag:


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb waarde/betekenis/ gewichtigheid toe te kennen aan een plaatje van een vlag met een tekst met "Made in Holland".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb slaaf te zijn van de gedane tatoeage.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb denken mijn tatoeage(s) te moeten verbergen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te laten "bidden voor mijn tatoeages door zgn. nieuw geboren christenen" als optie om mezelf te reinigen. *

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door te laten "bidden voor mijn tatoeages door nieuw geboren christenen" kwaad te zijn geworden op zgn. nieuw geboren christenen in plaats mezelf te realiseren dat ik kwaad was/ben op mezelf door de tatoeage 'meer betekenis' of 'meer waarde' te geven dan mij mezelf als wie ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een lading toe te geven aan een plaatje met een vlag en de tekst "Gemaakt in Nederland".

Tattoo Cover Bloem Kleur Roze Paars
"Cover up tatoos" zijn paars/roze
om dekkend te zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb oordelen van anderen te gebruiken om mezelf te oordelen en zo mijn lichaam te bedekken/verstoppen - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn lichaam te misbruiken door gedachten, gevoelens en emoties.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te beseffen tot welke extensie het plaatje van een vlag werkelijk inhield.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een tatoeage te laten plaatsen naar aanleiding van iemand buiten mij, omdat ik vond dat ikzelf niet cool was en dat degene die deze tatoeage al had voor mij de personificatie was 'originaliteit'.






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven dat 'originaliteit' echt bestaat en dat dat gelegen ligt in het feit hoe we ons uiterlijk manifesteren met behulp van plaatjes die op het lichaam worden aangebracht.



Zelfverbintenis:

Ik verbind mezelf mezelf te reinigen van de waarden, betekenissen en gewichthigheid die ik mijn tatoo heb toegekend.

Ik verbind mezelf door mijn lichaam te reinigen van gedachten/herinneringen, gevoelens en emoties om mezelf als (nieuw) leven geboren te laten worden gelijk de Aarde.


DIP www.desteniiprocess.com
Eqafe www.eqafe.com
Agreement course www.desteni.org/forum


 * [ Hier is nog een aparte blog voor nodig over de praktijken en gevolgen van 'bidden' ]


Reacties

Populaire posts