Dag 15: Afdaling in het on(der)bewuste en zelfvergeving van de geest

Ik test dus mijn communicatie met anderen: staat deze in eenheid en gelijkheid? Assisteer en ondersteun ik mezelf zoals ik anderen assisteer en ondersteun? Waarover spreek ik? Beïnvloedt datgene waarover ik spreek mezelf, of ondersteunt datgene waarover ik spreek mezelf? Als het je beïnvloedt, sta je op en loop je weg.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard op te staan en weg te lopen als datgene waarover ik spreek me beïnvloedt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat wanneer H. wegloopt hij dat doet omdat het hem beïnvloedt wat hij ervaart in het moment van communiceren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in gedachten, gevoelens en emoties feitelijk bezig te zijn de onbewuste geest op te laden en daarmee alles wat bestaat in deze wereld: armoede, verkrachting, moord, het overheidssysteem, leger, etc..

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat wat ik in/bij de afdaling in het on(der)bewuste zie en/of hoor adequaat moet verwijderen door zelfvergeving en zelfoprechtheid, omdat ik mezelf realiseer dat de on(der)bewuste als de bewuste geest onderdeel uitmaken van mijn programmering en niet is wie ik echt ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weigeren te zien dat ouders in feite in de capaciteit van schepper handelen met hun kinderen en hun kinderen programmeren naargelang wat zij als ouder geloven en doen zonder principes dat het kind zal leiden tot leven en te leven op manieren die het beste zijn voor alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb H. te verwijten ongezond verstand te hebben wanneer hij al gefuckt is door de 'energie' demoon om nog zoveel koffie te gaan drinken in plaats van mezelf te realiseren dat ik het ben die ongezond verstand/gefucktheid aan de dag legt door mijn reacties op hem wat energie in mezelf als de geest is/teweeg brengt en mijn lichaam vernietigt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mijn aandacht van mezelf af te laten leiden door de angst dat een ander ongezond bezig is/dingen doet wat mijn ego/geest/overleving ervaart als in gevaar gebracht worden in plaats mezelf te realiseren dat het mezelf niet hier leven als zelf-aandacht één en gelijk als alles ongezond verstand is.


De diepere en duistere lagen van de menselijke geest


Mijn Zelfcorrigerende Uitspraken:

Wanneer en als ik mezelf realiseer niet op te staan en weg te lopen als datgene waarover ik spreek me beïnvloedt - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe niet op te staan en weg te lopen als dat gene wat ik spreek mij beïnvloedt, omdat ik mezelf realiseer ik schade berokken aan ons. In plaats - beweeg/stuur ik mezelf hier in en als het fysiek en wandel ik adem voor adem door de punten die ik onder ogen zie.

Ik realiseer me dat wanneer H. wegloopt hij dat doet omdat het hem beïnvloedt wat hij ervaart in het moment van communiceren.

Wanneer en als ik mezelf realiseer in gedachten, gevoelens en emoties feitelijk bezig te zijn de onbewuste geest op te laden en daarmee alles wat bestaat in deze wereld: armoede, verkrachting, moord, het overheidssysteem, leger, etc. - stop ik de achterklappraat in mijn hoofd en adem ik. In plaats - beweeg ik mezelf als mijn fysiek als de adem en spreek rechtstreeks en directe uitspraken over wie ik ben

Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik mijn aandacht van mezelf af laat leiden door de angst dat een ander ongezond bezig is wat mijnego/geest/overleving ervaart als in gevaar gebracht worden - stop ik en adem ik - ik sat mezelf niet toe mijn aandacht van mezelf af laat leiden door de angst dat een ander ongezond bezig is, omdat ik mezelf realiseer dat mijn ego/geest/overleving het ervaart als in gevaar gebracht worden. In plaats - leef ik mezelf hier als leven als zelf-aandacht en wandel ik adem voor adem uit de geest het fysiek binnen.

Mijn Zelfverbintenissen:

Ik verbind mezelf op te staan en weg te lopen als datgene waarover ik spreek me beïnvloedt.

Ik verbind mezelf te zien dat ouders in feite in de capaciteit van schepper handelen met hun kinderen en hun kinderen programmeren naargelang wat zij als ouder geloven en doen zonder principes dat het kind zal leiden tot leven en te leven op manieren die het beste zijn voor alle leven. Ik verbind mezelf dus mensen en kinderen de pricipes van gelijkheid en eenheid te onderwijzen om leven te creëeren dat voor alles en iedereen het beste is.

Ik verbind mezelf mezelf hier te leven als zelf-aandacht één en gelijk als alles.



DIP: www.desteniiprocess.com
Eqafe: www.eqafe.com
Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

Populaire posts