Dag 7 - Van Verschuilen komt Huilen

Ouders zorgen ervoor dat hun kinderen verslaafd raken aan gedachten en gevoelens want dan kunnen ze ze gemakkelijk onder controle houden in de naam van liefde.
~ Bernard Poolman

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iemand in huis te nemen waarvan ik niet wist wat voor vlees ik in de kuip had.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iemand in huis te nemen omdat ik dat wel goed vond uitkomen qua mijn toenmalige financiële situatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iemand in huis te nemen omdat dat ik dat wel beter/veiliger vond ten opzichte van de buitenwereld als dan een vrouw alleen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het ene gat/relatie te dichten met het andere/relatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan om alleen mezelf uit te balanceren in plaats weer iemand te gebruiken waar ik me achter kan verschuilen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verschuilen achter een partner of achter eendert wie of wat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf te wentelen in spijt alsof ik mezelf zou willen straffen voor het niet in staat zijn te krijgen wat ik wil en wens, op mijn voorwaarden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te begeven in relaties op termen die gebaseerd zijn op eigenbelang en dat keer op keer faalt een resultaat te produceren wat het beste is voor alle delen van de relatie en dat uiteindelijk altijd eindigt in spijt.








Mijn Zelfcorrigerende Uitspraken:

Ik realiseer me dat ik iemand in huis heb genomen - geleid door de onrealistische geest -
en waarvan ik niet wist wat voor vlees ik in de kuip had (en hij ook niet) om mezelf in te dekken tegen het zelf opruimen van mijn gemanifesteerde consequenties/financiële/
fysieke wansituatie destijds. In plaats - zie ik mijn huidige realiteit onder ogen en sta ik op in en als mezelf om te stoppen met de slavernij aan/van de geest.

Wanneer en als ik mezelf realiseer heb het ene gat/relatie te dichten met het andere/relatie - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe welk gat dan ook te dichten met een ander, omdat ik mezelf realiseer in rondjes te lopen. In plaats - sta ik hier, stevig, stabiel alleen en sta ik niets minder toe dan mezelf als leven geboren te laten worden.

Wanneer en als ik mezelf weer iemand zie gebruiken waar ik me achter kan verschuilen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe iemand te gebruiken waar ik me achter kan verschuilen, omdat ik mezelf realiseer dat ik in wezen altijd alleen ben/blijf met en als mezelf en dat ik hier op Aarde ben om mezelf uit te balanceren met/als wat het beste is voor alle leven één en gelijk. In plaats - accepteer ik mezelf als één en gelijk en zie ik mijn huidige realiteit onder ogen om mezelf te kunnen veanderen vanuit dit punt.

Wanneer en als ik mezelf zie verschuilen achter een partner of achter eendert wie of wat - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mezelf te verschuilen achter een partner of eendert wie of wat, omdat ik mezelf realiseer dat dat een programma is. In plaats - accepteer ik mezelf als één en gelijk en zie ik mijn huidige realiteit onder ogen om mezelf te kunnen veanderen vanuit dit punt.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf te wentelen in spijt - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mezelf te wentelen in spijt, omdat ik mezelf realiseer mezelf te willen straffen voor het niet in staat zijn te krijgen wat ik wil en wens, op mijn voorwaarden. In plaats - dood ik het verleden, het heden en de toekomst en breng mezelf hier als de aarde als dit fysieke bestaan.

Wanneer en als ik mezelf zie begeven in relaties op termen die gebaseerd zijn op eigenbelang - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mezelf te begeven in relaties op termen die gebaseerd zijn op eigenbelangen, omdat ik mezelf realiseer dat het keer op keer faalt een resultaat te produceren wat het beste is voor alle delen van de relatie en dat uiteindelijk altijd eindigt in spijt. In plaats - zie ik mijn huidige realiteit onder ogen en neem verantwoordelijkheid voor dat wat mij dwars zit.



Zelfovereenkomsten:

Ik verplicht mezelf om spijt te gebruiken om me te dwingen te stoppen mijn geest als realiteit te gebruiken en dat ik mezelf zal toewijden aan het terugkeren naar huis dat hier is als dat wat gelijk is in meetbare ruimte en tijd als het stoffelijke.

Ik verplicht mezelf om me nooit in relaties te begeven gemaakt en voorbereid in de geest en verbeelding en om tijd door te brengen in werkelijke tijd/onmiddelijk door communicatie en delen om echte vestigingen op te richten die de test van de tijd zullen doorstaan dat ik nooit een ander hoef te laten gaan gewoonweg omdat ik betreur niet zeker te maken dat we werkelijk feitelijk in hetzelfde begrip zijn van wat het beste is voor leven.

Ik verplicht mezelf om nooit een enkele les te laten lopen tenzij ik het terug heb gebracht naar fysieke ruimte tijd waar ik kan vinden dat wat menswaardig is als deze ervaring als het lichaam, mijn lichaam welke ik zo vaak heb misbruikt in de naam van verlangens en zucht naar blijdschap.


Participeer in Beleidsontwikkeling voor een nieuw systeem www.equalmoney.org


Reacties

Populaire posts