Dag 17 - Een 'fijn gevoel' en het opladen van de onbewuste geest/wereld

Het constante Hier zijn als Adem is wat leven echt is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een 'fijn gevoel'/energie te genereren in en als mijn geestbewustzijnssysteem door aanraking van mijn partner.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren dat ik in het participeren in 'een gevoel' feitelijk bezig ben de onbewuste geest op te laden en alles dat bestaat in deze wereld: armoede, oorlog, verkrachting, moord, het overheidssysteem, leger, enz..

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in 'een gevoel' in plaats mezelf te realiseren dat ik feitelijk bezig ben de onbewuste geest op te laden en alles dat bestaat in deze wereld: armoede, verkrachting, moord, het overheidssysteem, leger, enz..

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn partner als mezelf te misbruiken door een 'fijn gevoel' te willen genereren door aanraking van bepaalde delen van zijn lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een 'fijn gevoel' te genereren als mijn partner mij op bepaalde plekken aanraakt.

Ik vergeef mzelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verslaafd te zijn aan dit 'fijne gevoel' in en als mijn fysieke geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb hier in en als de adem te blijven in de aanraking van andermans lichaam als mezelf in plaats daarvan van een energetische ervaring te creëren wat niet echt is.





Wanneer en als ik mezelf realiseer een fijn gevoel te genereren in en als mijn geestbewustzijnsysteem door aanraking van mijn partner - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe een fijn gevoel te genereren in en als mijn geestbewustzijnsysteem door aanraking van mijn partner, omdat ik mezelf realiseer dat een fijn gevoel een eigenbelang/systeem van mijn geest is en een verarmend effect heeft op het fysiek. In plaats - blijf ik hier in de adem als ik mijn partner aanraak en wandel ik adem voor adem terug in het fysiek.

Ik realiseer me dat ik in het participeren in een gevoel feitelijk bezig ben de onbewuste geest op te laden en alles dat bestaat in deze wereld: armoede, verkrachting, moord, het overheidssysteem, leger, enz. - ik stop, ik adem - ik sta mezelf niet toe te participeren in een gevoel, omdat ik mezelf realiseer dat ik feitelijk bezig ben de onbewuste geest op te laden en alles dat bestaat in deze wereld: armoede, verkrachting, moord, het overheidssysteem, leger, enz.. In plaats - breng ik mezelf terug in het fysiek en raak ik een ander aan als mezelf.

Ik realiseer me mijn partner als mezelf als iedereen te misbruiken door een fijn gevoel te willen genereren door aanraking van bepaalde delen van zijn lichaam - ik stop en ik adem.


Wanneer en als ik mezelf realiseer een fijn gevoel te genereren als mijn partner mij op bepaalde plekken aanraakt - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe een fijn gevoel te genereren als mijn partner mij op bepaalde plekken aanraakt, omdat ik mezelf realiseer dat het een activatie van een persoonlijkheid is en niet wie ik ben. In plaats - stabiliseer ik mezelf in het fysiek en raak ik de ander aan als mezelf.


Ik realiseer me het beste hier in en als de adem te blijven in de aanraking van andermans lichaam als mezelf in plaats van een energetische ervaring te creëeren met later een down effect als gevolg van de high van de oplading.


Zelfverbintenissen:

Ik verbind mezelf te stoppen met het energetisch opladen door aanraken van een ander.


DIP Lite: www.lite.desteniiprocess.com (gratis met buddy)
DIP Pro: www.desteniiprocess.com
Eqafe: www.eqafe.com
Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Wandel je de Aarde met mij? Wil je ook in proces van zelfrealisatie en mij als levensbuddy - klik hier.


Reacties

Populaire posts