Dag 22 - Heropgeladen: Angst voor Honden uitgelicht

Matrix/geest heropgeladen om de punten onder ogen te zien, die ik niet adequaat afgehandeld had in mezelf en te verwijderen/zelf te veranderen door zelfvergeving en zelfcorrectie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de angst die ik voor (bepaalde) honden heb te laten escaleren tot het punt dat ik in complete verstijving en onderdrukking van mezelf ga.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me door ervaringen met honden in mijn tienerjaren te laten beïnvloeden hoe ik mezelf ervaar als ik nu met een hond geconfronteerd wordt die ik niet ken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mijn angst voor bepaalde honde niet adequaat op te lossen en ook onwetende hoe.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boos te zijn op de mensen die vroeger hun hond niet corrigeerden als ie mij wilde bijten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boos te zijn op de mensen van de hond die me wilde bijten dat ze ons/mij en de hond niet assisteerden om ekaar te leren vertrouwen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren dat ik mezelf bijt door angst te ervaren.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb de angst/ervaringen met honden onvoorwaardelijk los te laten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het vervelend te vinden dat ik honden leuk vind maar niet met en als hen kan spelen omdat ik mijn geest/angst ertussen laat zitten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bepaalde rassen honden te oordelen als gevaarlijk in plaats mij te realiseren dat honden gevaarlijk gemaakt worden door 'opvoeding' en 'doorfokken'. 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb boos te worden dat honden verpest worden door mensen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb poezen makkelijker te vinden omdat ze zichzelf uitlaten en minder werk vereisen.


Facebookgroep Dieren leiden de weg
naar gelijkheid en eenheid



Mijn Zelfverbintenissen:

Ik ga de verbintenis aan mezelf te assisteren en ondersteunen mezelf te bevrijden van de limiterende angst voor (bepaalde) honden door in de adem hier als één en gelijk als de honden te blijven.

Ik ga de verbintenis aan mezelf te assisteren en ondersteunen terug plezier te hebben met honden als mezelf.


Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Wandel je het Aardeproces met mij? Wil je ook in proces van zelfrealisatie en mij als levensbuddy - klik hier.

Reacties

  1. "Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb poezen makkelijker te vinden omdat ze zichzelf uitlaten en minder werk vereisen."

    lol ja, vooral het niet hoeven uitlaten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts