Dag 23 - Lichaamsbewustzijn: Lenigheid-stijfheid polariteit inzien


 Soepel worden als de adem van leven. 

Ik heb deze blog gisteravond geschreven en niet geupload omdat ik de foto die ik erbij wilde niet kon vinden. Ik was naar de fysiotherapeut geweest waardoor uit/in mijn fysiek punten vrij kwamen en ik de blog niet meer voor elkaar kreeg.

Hier wil ik hier het punt van lichamelijke lenigheid/flexibiliteit/soepelheid versus stijfheid in mezelf openen. Lees ook Sylvia's 7 Jaar naar Leven blog. Al enkele jaren ben ik erg stijf 'voor mijn doen' - hierin is mijn gedrag/de punten teruggekoppeld die ik heb onderdrukt en die mij nu met het proces van inversie mij onder ogen komen om mee af te rekenen. Mijn lichaam laat me dus weten waar ik mezelf niet toepas als Leven [zie ook Structurele Resonantie]. 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard mezelf te realiseren dat overlevingstechnieken bijvoorbeeld datgene zijn wat ik in mezelf gebruik om controle te hebben – en vast te houden – over mezelf en mijn omgeving of de wereld, waarin ik mezelf ervaar.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard controle te hebben – en vast te houden – over mezelf en mijn omgeving of de wereld, waarin ik mezelf ervaar.  


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te realiseren hoe ik in gedachten, gevoelens en emoties naar aanleiding van mijn en andere lichamen de 'pure levensessentie' doe slinken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te identificeren met mijn lichaam.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb in het woord 'lenigheid' te zien/horen 'leen-ig-heid'/ 'leen ik' waarin ik mij  - in en als mijn fysieke lichaam - mezelf leen aan het geestesbewustzijn in/door het op specifieke momenten waarin ik 'lelijke' dingen in mezelf als bewustzijn ervaar mezelf in een houding plaats om 'erdoorheen te komen' en niet aangedaan te raken - exact waarin mijn geest zich van mijn lichamelijke energie voedt.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toestaan en aanvaard heb me te laten beïnvloeden door de klassieke programmering van de Romeinse lichaamscult(us).


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn kracht te hebben weggegeven door participatie in de geest in plaats van Hier te blijven in en als de fysieke realiteit.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als kind in verschillende houdingen qua fysiek te vouwen om me niet door angst, schuldgevoel en andere onzekerheid te laten overweldigen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/begrijpen/realiseren dat soepelheid qua lichaam niet wegneemt de zonden die ik in mezelf en de wereld als mezelf toesta.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/begrijpen/realiseren dat systemen worden overgebracht, gecopieerd en gedupliceerd door woorden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/begrijpen/realiseren dat ik mezelf evengoed zelf programmeer met angst door in bepaalde houdingen te gaan zitten/liggen/staan in plaats van de angst/gedachte te stoppen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geest over materie toe te staan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te realiseren en zien dat de GEEST van een kind als energie ontwikkelt geheten bewustzijn dat GELEIDELIJKAAN  bezit neemt en de controle neemt van SOMMIGE functies van het lichaam als in: snelheid, beweging, beperkte visuele feedback en oriëntatie omdat de GEEST het lichaam in submissie voor controle dwingt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te realiseren en zien dat mijn GEEST zich van de kindstijd ontwikkelt heeft als energie geheten bewustzijn dat GELEIDELIJKAAN  bezit en controle heeft genomen en van SOMMIGE functies van mijn lichaam als in: snelheid en beweging omdat de GEEST het lichaam in onderwerping voor controle dwingt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te realiseren en zien dat lichaamsbewustzijn een andere vorm van bewustzijn is waarin in geknecht ben geweest.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken uit de val van het bewustzijn als de geest te zijn kunnen blijven middels lichaamsbewustzijn in plaats mezelf te realiseren dat ook ik in de val ben getrapt.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de gymnasium-arrogantie te hebben te menen dat ik uit de doos kon blijven terwijl ik me ei-gen-lijk wel realiseerd dat dat niet kon.


Mijn Zelfcorrigerende Uitspraken:


Wannneer en als ik mezelf realiseer overlevingstechnieken te gebruiken door controle te hebben – en vast te houden – over mezelf en mijn omgeving of de wereld, waarin ik mezelf ervaar - stop ik en adem - ik sta mezelf niet toe overlevingstechnieken te gebruiken door controle te hebben – en vast te houden – over mezelf en mijn omgeving of de wereld, waarin ik mezelf ervaar, omdat ik mezelf realiseer dat dat geen leven is. In plaats - versoepel ik mezelf door hier te zijn met mezelf, mijn lichaam en de omgeving.

Wanneer en als ik mezelf zie mijn kracht weg te geven door participatie in de geest  - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mijn kracht weg te geven door participatie in de geest, omdat ik mezelf realiseer dat dit is hoe ik mijn lichaam verlam. In plaats - blijf ik Hier te blijven in en als de fysieke realiteit en stuur mezelf te doen wat het beste is voor alle leven.



Mijn Zelfverbintenissen:

Ik ga de verbintenis met mezelf aan door me te focussen op de ademhaling soepel als Leven zelf te worden geboren.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan om mij fysiek te ondersteunen door te staan voor wereldgelijkheid want dit is wat het beste is voor iedereen in de ondersteuning van het fysieke leven - en zodoende het beste voor mezelf als fysiek wezen.


Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Wandel je het Aardeproces met mij? Wil je ook in proces van zelfrealisatie en mij als levensbuddy - klik hier.

Reacties

  1. Cool Sylvie :)

    Wat bedoel je precies hier?
    Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toestaan en aanvaard heb me te laten beïnvloeden door de klassieke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja de blog was nog niet af - ik ging er vanuit dar ie nog niet publiek was omdat ik er nog mee bezig was om 'm met het plaatje te uploaden. Ik ga de zelfvergeving verbeteren. Nogal veel punten hieromtrent openden zich die ik nog niet allemaal in wooorden kan 'vervatten'. Dankje voor support & opmerking!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts