Dag 24 - Fysiotherapie/massage en angsten


Controle is ook verraad/bedrog als gemanifesteerde onoprechtheid. Waarin jij jezelf dwingt en een ander als jou, om te leven volgens jouw definities en alleen die van jou.  Leer meer >>

Ik wil hier enkele kwesties/herinneringen over massage openbaren aan mezelf, waarin massages vaak geleidelijkaan overgingen in sexuele handelingen en het mij onduidelijk was wat nou wat was. Was ik degene die preuts was/ben of kan iemand gewoon zonder poespas aan de vraag voldoen?

Bernard Poolman is hier duidelijk als het om sex gaat: de vraag stellen of de ander sex wil. Zo niet dan niet. Zo ja dan ja. Geen vaag tussengebied, waar de geest vrij spel heeft en het lichaam verneukt wordt door gedachten/herinneringen enz.. Top Bernard - bedankt!

Een paar jaar lang heb ik zelf een massagepraktijk gehad waarin ik geen mannelijke wezens wilde masseren. Wel mijn partner waar ik veel op 'oefende' en hem ook mij liet masseren waar ik veel pijn had. Dit resulteerde in mezelf vaak tot frustratie en woede omdat hij me niet masseerde zoals ik dat wilde en/of er naar holtes werd afgegleden waar ik geen trek in had - in die onduidelijkheid. Dit proces met mijn partner heeft een paar jaar geduurd eer ik daadkrachtig zei wat ik wilde en/of niet wilde en niet meer reageerde. Ik ben de praktijk gestopt omdat ik niet zeker was of massage alleen adequaat genoeg is. Nee dus.

Want ik las laatst iets van Sunette Spies - het praktisch gezond verstand van het interdimensionale portaal - over massage/drukken op punten door een ander wat mij de doorslag gaf over naar een professionele fysiotherapeut te gaan voor punten op mijn onderrug (Sexsysteem) en Scapula (limitatiesysteem). Ze schreef dat als ik daarna de punten die opkomen uitschrijf dat het zelfeffectief is. Ja dat zie ik want dat deed ik eerder niet waardoor in mij als de geest/lichaam bleef belasten. Dus - lag ik op de massagebank in zelfgewaarzijn - goed op te letten gedachten te stoppen en mezelf fysiek te ervaren. Het deed erg zeer maar ik ademde erdoorheen en hier dan...

http://website.dezonnevlechttilburg.nl/wp-content/uploads/2014/02/massage51.jpg



Zelfvergevingen:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb
een plaatje / herinnering van mezelf en een mannelijk wezen die 'meer wilde' dan ik in en als mezelf heb laten bestaan waardoor ik mezelf knecht in het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb massages van mannelijke wezens niet te vertrouwen omdat niet duidelijk was wat de afspraak was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te vertrouwen en dit wantrouwen op een ander te projecteren, omdat ik niet direct durfde te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf preuts te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mannelijke wezens te oordelen en geen masages te willen geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het 'geen pas' te vinden mannelijke wezens te masseren voor geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb massages te weigeren door een herinnering aan een gebeurtenis waarin ik zelf niet duidelijk stop zei.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb stop te durven zeggen omdat ik bang ben dat iemand boos wordt - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te worden wanneer een mannelijk iemand tijdens een massage ongevraagd zijn handen naar intieme delen laat glijden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb eerder naar de fysiotherapaut/masseur te gaan om op punten te laten drukken/masseren die allang geadresseerd hadden kunnnen worden als ik niet het idee had dat ik alles zelf moet doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het idee te hebben dat ik 'alles' zelf moet doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb hulp in te kopen in de vorm van massage, omdat ik ik me fysiek er beter van ga voelen in mijn lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat ik niet naar de masseur kan omdat het niet 'mijn geld' is maar van mijn partner.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren en zien dat massage fysieke ondersteuning voor mezelf is en geen 'overbodige luxe'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me laten masseren als 'zwak' te zien/bestempelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te knijpen door mezelf niet fysiek te laten ondersteunen door massages/fysio.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het massagewerk niet uit handen te willen geven uit angst wat de masseur overbrengt - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mezelf, wat ik zelf overbreng op mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor een mannelijke masseur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor seksueel getinte handelingen zonder duidelijke opgaaf vooraf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in en als de adem hier in en als mijn fysiek te dirigeren/kunnen blijven, maar mezelf laat afleiden door in mijn geest te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad en gefrustreerd te worden op mijn partner omdat hij me niet masseerde zoals ik wilde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad en gefrustreerd te worden op mijn partner omdat hij steeds in de weerstand ging als ik hem vroeg mij te masseren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me lichtelijk ongemakkelijk te voelen bij de fysiotherapeut over het ontbloten van mijn lijf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te generen voor de lichamelijk klachten die ik had/heb.

 Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te generen voor de lichamelijk klachten omdat ze voor de therapeut duidelijk afkomstig zijn uit/van de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn in een fijn gevoel opgeslokt te raken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik het fysieke aanraken niet als plezierig mag ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb eerst van IngridS te moeten horen dat ik het als plezierig mag ervaren om het vervolgens als plezier als mezelf fysiek te evaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als slaaf van mijn bewustzijn te hebben bestaan waardoor ik in al deze bewuste momenten heb opgeslagen als nutteloze informatie in en als mijn fysieke geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te realiseren door te participeren in sex ik mijn geest in vaste toestand heb gebracht in het Fysiek wat ik ervaar als 'vastzitten in mezelf'.


Zelfverbintenissen:

Ik verbind mezelf met mijn fysiek door in de adem in gewaarwording van alles te blijven als ik word aangeraakt.

Ik verbind mezelf te leren relaxen met mezelf, mijn fysiek en de omgeving.




Wandel je het Aardeproces met mij? Wil je ook in proces van zelfrealisatie en mij als DIP Lite buddy - klik hier.

Reacties

Populaire posts