Dag 25 - Eet(lust)problemen als aversie voor brood


Type O tolereert totaal geen volkoren producten en ze zouden volledig geëlimineerd moeten worden van het dieet. Ze bevatten lecithine dat reageert beide met bloed en het verteringssysteem en interfereert met de correcte opname van heilzame levensmiddelen. Tarweproducten zijn de primaire schuldige in Type O gewichtstoename.De gluten in tarwekiemen interfereren met Type O's metabolische processen. Inefficiënt en traag metabolisme veroorzaakt voedsel langzamer om te zetten in energie en zodoende zich als vet op te slaan. Leer meer  klik hier >>


Vandaag werd er weer het patroon duidelijk aan me dat ik mezelf niet adequaat fysiek
ondersteun door niet meteen het bloedgroep O dieet erop na gekeken te hebben wat ik wèl 'mag' eten en niet alleen te focussen op wat ik niet 'mag' eten. Want van een aantal voedingsstoffen denk ik dat ik die 'niet mag' als erwtjes terwijl dat op de 'neutraal' lijst staat. En van de vleessoorten kan ik kiezen tussen wel 5 soorten die heilzaam zijn voor mijn fysieke lichaam; en ik denken dat kip is 'om te vermijden'. Een tendens om mezelf vanalles te ontzeggen wat fysiek het beste is en in plaats daarvan in mijn hoofd als de geest gaan fucken over wat ik 'allemaal niet mag' en daardoor fysiek niet effectief te zijn.

Sinds ongeveer 2006 ontdekte ik door vele studies dat er een relatie was tussen mijn oorlog met brood en dat brood wel eens niet zo best voor mijn lijf zou kunnen zijn. Nu ik gekiemd tarwebrood (Essenebrood - klinkt bijbels:) heb gevonden, wil ik eten - heb ik plezier met eten als mezelf, dus verteer ik het ook.


Mijn Zelfvergevingen:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een problematische relatie met voedsel te ontwikkelen vanaf mijn midden tienerjaren - met met name brood.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb brood met lange tanden te eten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een opdeling te maken tussen 'wel' en 'niet' iets mogen eten afstammend van wat ik aannam en accepteerde van wat mijn ouders zeiden, die in het geloof waren dat ik volkoren brood moest eten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te weten wat dan wel te eten in mijn tienerjaren als ik naar school moest in plaats van dagen tot een week niets te eten overdag omdat ik het brood niet weg kreeg en geen alternatief kon bedenken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn als tiener dik te worden van brood.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te focussen op wat ik niet 'mag eten' in plaats me te corrigeren in "wat het beste' voor mijn fysiek is om te eten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf met gezond verstand voldoende te voeden omdat ik een haat-liefde verhouding had met brood.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken me te moeten verontschuldigen tegenover mijn moeder en anderen voor mijn moeizame verhouding met eten omdat ik het al vanaf kindsafaan niet vertrouw door wat ik op de etiketten las.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb eten niet te vertrouwen in plaats mezelf te realiseren mezelf niet te vertrouwen door de reacties die ik heb op voedsel.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb  een tendens te hebben om mezelf vanalles te ontzeggen wat fysiek het beste is en in plaats daarvan in mijn hoofd als de geest gaan fucken over wat ik 'allemaal niet mag'.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een tendens te hebben om mezelf vanalles te ontzeggen wat fysiek het beste is omdat ik als mijn programmering dit onbewust zie als luxe en ik als mijn geest liever slaaf blijf aan ellenlange denkpatronen.

Gezond Verstand van het menselijk lichaam is het Gelijkheidsgeldsysteem

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb liever slaaf te blijven aan ellenlange denkprocessen dan te doen dat wat het beste is voor mijn fysiek zodat ik dit ook weer voor/aan anderen kan communiceren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn fysieke natuur niet uit te drukken met gepaste activiteit in response tot stress/angst, maar overweldigd te raken tijdens de uitputtingsfase van het stress response systeem met als gevolg een langzamere graad van vertering, zoals depressie, vermoeidheid en slapeloosheid.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn fysieke natuur niet constant uit te drukken met gepaste activiteit in response tot stress/angst en daardoor in die perioden juist overweldigd te raken tijdens de uitputtingsfase van het stress response systeem en mezelf kwetsbaar te maken voor tal van ontstekings- en autoimmuun stoornissen als reuma alsook voor constante gewichtstoename.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn om mijn metabole proces te overladen  door vitamine B in plaats mezelf te realiseren dat ik een traag metabolisme heb -- een overblijfsel van mijn voorouders'  inspanningen om energie te conserveren gedurende perioden wanneer voedsel niet rijkelijk beschikbaar was -- omdat ik
als modern type O heel andere condities ervaar, ik dit conserverende effect niet meer nodig heb, maar wat als bloedtype herinnering blijft -- en ik met een tijdelijke suppletie vanmde vitamine B groep een heilzaam fysiek effect zou kunnen realiseren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb supplementen/suppletie nodig te hebben als gevolg van de depletie van mijn fysieke lichaam door mijn participatie in de geest/bewustzijn/gedachten/gevoelens/emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn van 'energie'
omdat ik het als kind/tiener ken uit de natuurkunde en wat nou niet echt was wat je moet najagen in plaats mezelf te realiseren dat de 'bewegingsdrang' die ik ervoer energie IS en ik dat niet als zodanig zag omdat ik het was/ben - er één en gelijk aan/mee was/ben.


Mijn Zelfverbintenissen:

Ik ga de verbintenis aan mezelf fysiek te ondersteunen met een groot aantal suggesties wat het bloedgroep O als heilzaam omschrijft - met uitzondering van sappen en fructoses - om te zien of ik effectiever/stabieler wordt in mijn zelftoepassing en dit te delen met anderen als mezelf.

Ik ga de verbintenis aan mezelf te focussen op de ademhaling - het echte brood van leven.


Agreement  course:



Wandel je het Aardeproces met mij? Wil je ook in proces van zelfrealisatie en mij als levensbuddy - klik hier.




Ik ben HET BROOD, dat LEVEN geeft

Reacties

Populaire posts