Dag 27 - Zaterdagen en des saters worden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb tegen de zaterdag op te zien omdat er dan vanalles in overleg samen gedaan moet worden en ik vaak ongeduldig en geïrriteerd wordt omdat het overleg niet naar m'n zin gaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf (nog) niet heb toegestaan en aanvaard heb dit patroon van op voorhand tegen mezelf praten/mezelf opnaaien in mijn hoofd te doorbreken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het tegenwoordige praten/dialogen in mijn hoofd te hebben gecreëerd door te participeren in de geest als ervaringen uit het verleden/herinneringen en dat de dialogen in mijn hoofd feitelijk het verleden is dat uitspeelt waar ik tegen mezelf praat roddelend over alles in plaats mezelf te realiseren dat ik als kind niet tegen mezelf in mijn hoofd aan het praten was.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in onoprechtheid de dag te beginnen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard ongeduldig en geïrriteerd te raken als ik met mijn huisgenoot in overleg denk te moeten in plaats mezelf te realiseren dat wel duidelijk is wie wat doet.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard ongeduldig en geïrriteerd te raken in het overleg met mijn huisgenoot.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard kwaad te worden op mijn huisgenoot omdat hij reguliere geneesmiddelen tegen hoesten had gekocht en verborgen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard ongeduldig en geïrriteerd te raken omdat mijn huisgenoot's motivatie is "omdat ik (Sylvie) het wil".


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard kwaad te worden omdat mijn huisgenoot huisgenoot's motivatie is "omdat ik (Sylvie) het wil".


Saterdag

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard kwaad te worden dat we geen zelfwil hebben om te doen wat het beste is zonder in allerlei emoties te verzanden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb niet toegestaan en aanvaard elke dag als nieuw op te staan -- geen verleden, geen heden, geen toekomst -- maar HIER leven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb niet toegestaan en aanvaard elk moment als nieuw op te staan -- geen verleden, geen heden, geen toekomst -- maar HIER leven als één en gelijk.



Zelfverbintenis:

Ik ga de verbintenis met mezelf aan om 's ochtends op te staan als nieuw - in zelfoprechtheid en als de reinigende adem.







Reacties

Populaire posts