Dag 28 - Uitgangspunt: elke dag een woord nemen en dat woord leven


Uit het geestbewustzijnsysteem wandelen om werkelijk mens te worden


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet effectief toe passen als wie ik ben als eenheid en gelijkheid van leven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te balen van mezelf dat ik vind dat ik mezelf niet effectief toepas.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vinden dat ik mezelf niet effectief toepas.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te staan als leven van eenheid en gelijkheid, als allen als een als gelijk, 'met de stroming te gaan' - betekend: staan als een als gelijk met leven en deelnemend met en als leven, van leven van eenheid en gelijkheid.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn startpunt 's ochtends bij het opstaan te hebben liggen bij de gedachte dat ik moet opstaan na zes uur omdat anders mijn geestsysteem gaat opladen, na zes uur, wat een startpunt uit angst is en niet één en gelijk als mezelf, dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb uit een startpunt van angst op te willen staan, waardoor ik de dag begin in zelfonoprechtheid.


In elk moment/startpunt: onoprechtheid of oprechtheid



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn startpunt te hebben 'liggen' bij een gedachte waardoor het niet vanzelf gaat door het woord 'liggen" en ik dus voor iets buiten mezelf op wil staan, wat onoprechtheid is - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb voor iets buiten mezelf te willen opstaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de dag te beginnen in onoprechtheid door in mijn achterhoofd de angst te hebben dat het hel erg is als mijn geestsysteem oplaadt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ongelijk te staan aan mijn geestsysteem.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik niets zelf wil.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat zelfwil als mezelf geboren moet worden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat als ik heel veel doe - ik mezelf effectief toepas in plaats mezelf te realiseren dat het zelfoprechte uitgangspunt is "wie ik ben" in wat ik doe.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn startpunt niet te leven als "wie ik ben" als eenheid en gelijkheid als leven met daaruit vloeiend wat ik doe.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb alle kennis op de Desteni websites in praktische applicatie toe te passen om mezelf te ervaren als levend woord als een met mij.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb blijdschap als een uitdrukking van mij te leven als een met mij, wat ik onvoorwaardelijk uitdruk in elk moment.


Zelfcorrigerende Uitspraken:


Wanneer en als ik mezelf realiseer te balen van mezelf dat ik vind dat ik mezelf niet effectief toepas stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te vinden dat ik mezelf niet effectief toepas, omdat ik mezelf realiseer dat ik niet zelfsturend ben, maar geleid wordt door gedachten en emoties. In plaats - neem ik het woord 'effectief' en leef ik dat woord.

Wanneer en als ik mezelf realiseer niet te staan als leven van eenheid en gelijkheid, als allen als een als gelijk, 'met de stroming te gaan' - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe niet te staan als leven van eenheid en gelijkheid, als allen als een en gelijk, 'met de stroming te gaan', omdat ik mezelf realiseer mezelf onnodig te frustreren. In plaats - leef ik mezelf als nieuw in elk moment en geef ik mezelf aan mezelf terug door mezelf onvoorwaardelijk uit te drukken als leven.

Zelfverbindingen:

Ik ga de verbintenis met mezelf aan elke dag een woord te nemen en dat woord te leven.

Ik ga de verbintenis aan met leven als eenheid en gelijkheid, als allen als een als gelijk, 'met de stroming te gaan'.

Ik ga de verbintenis aan als een als gelijk met leven te worden - deelnemend met en als leven, van leven van eenheid en gelijkheid.






Reacties

Populaire posts