Dag 29 - De plaatjes die we zien zijn niet echt: "zonder aanschijns des persoons"




Het Zelf bevrijden van de plaatjeswereld. Toen Jezus sprak over "zonder aanschijns des persoons" moet hij geweten hebben dat de 'plaatjes' van mensen niet echt zijn. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te laten leiden door het plaatje van mensen dat ik zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me te laten afleiden door het plaatje van een gezicht dat ik van mensen zie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te reageren op het 'grumpy' gezicht van mijn partner en er 'dingen' uit afleidende in plaats mezelf te realiseren dat dat datgene - die dingen - is wat ik in mezelf veroordeel.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn gezicht te veroordelen dat het er 'grumpy' uit ziet in plaats mezelf te realiseren dat ik niet het plaatje ben.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb onheil te verwachten als ik mijn partner's 'gezicht op onweer' zie staan, omdat ik mezelf heb geprogrammeerd dat ik bij het zien van mijn vaders gezicht er me 'wat te wachten stond' - in plaats mijn aandacht hier op/als mezelf te vestigen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard dat een grumpy gezicht
van een ander mij angst inboezemt in plaats mezelf te leven en angst te stoppen, omdat ik mezelf realiseer dat angst een programma is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken dat ik van een ander's gezicht iets af kan lezen als dan mijn 'eigen' gedachte ervan, wat gewoonweg angst is - versplinterd in een aantal verschillende schaduwen van emoties - dus ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat een ander mij mijn onderdrukte gedachten/emoties naar mij reflecteert.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard druk te zijn een ander zijn/haar gezicht te lezen in plaats mezelf te realiseren mezelf te zien in de ander en de gedachtes te stoppen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te denken iets af te kunnen leiden uit wat mensen voor kleding dragen in plaats mezelf te realiseren dat wij mensen die 'dingen' verbergen in de geest en 'mooi weer' spelen in 'mooie kleren' - al het lelijks wat gedachten, gevoelens en emoties in wezen zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb hier te zijn met iedereen zonder aanschijns des persoons.



Mijn Zelfcorrigerende Uitspraken:

Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik reageer/me af laat leiden van mezelf door het plaatje van een ander wat ik zie met mijn menselijke fysiek ogen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe dat ik reageer/me af laat leiden van mezelf door het plaatje van een ander wat ik zie met mijn menselijk fysieke ogen, omdat ik mezelf realiseer dat plaatjes niet echt zijn. In plaats - blijf ik hier als zelf-aandacht en ben ik stil in mij.

Wanneer en als ik mezelf realiseer onheil te verwachten als ik mijn partner's 'gezicht op onweer' zie staan - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe onheil te verwachten als ik mijn partner's gezicht op onweer zie staan, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf heb geprogrammeerd dat ik bij het zien van mijn vaders gezicht er me 'wat te wachten stond'. In plaats - breng ik mezelf hier in het fysiek en vestig mijn aandacht hier op/als mezelf.


Mijn Zelfverbintenissen:


Ik verbind mezelf te stoppen me af te laten leiden door de uitdrukking op het gezicht van mensen.

Ik verbind mezelf te realiseren wat de systemen zijn die achter de plaatjes/mensen zich verbergen - achter alles wat hier bestaat.

Ik verbind mezelf dagelijks zelfverantwoordelijkheid voor mijn gedachten, gevoelens en emoties op te nemen zoals we dat van Jezus geleerd hadden kunnen hebben.





Eqafe: www.eqafe.com

Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

Populaire posts