Dag 32 - Mijn tienertijd: Hatelijkheden naar mannelijke wezens

Een hatelijkheid is eigenlijk al in het moment dat we niet hetzelfde zijn als een ander  = we zijn ongelijk zijn.


Ik pas hier vergeving toe op het feit dat ik hatelijk kon doen naar jongens in mijn tienerjaren alsook naar mijn vader en huidige partner - dit heb ik toen wel in grote mate gestopt te uiten en binnenin; hier wil ik verantwoording voor nemen voor iedereen als mezelf door zelfvergeving -- als tijdlijncorrectie.

illustratie
De Fraude in Elcke Frau.
 Self Bedrogh.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard hatelijk te doen naar mannelijke wezens - als kind naar mijn vader toe als ook naar jongens van mijn leeftijd toen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard hatelijkheden in anderen te laten bestaan en daarmee de hatelijkheden in mezelf te valideren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als kind bang te zijn van mannelijke wezens en daardoor hatelijk te doen als masker om me achter te verbergen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te misbruiken in een angst voor mannelijke wezens en deze angst vervolgens om te zetten in een me afzetten/masker opzetten door middel van hatelijkheden naar de ander.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in het geloof/polariteit man-vrouw in plaats mezelf te realiseren dat het slechts een bepaald lichaamsontwerp is en niet wie we werkelijk zijn als één en gelijk als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te splitsen in mezelf in het geloof in man/vrouw in plaats mezelf te realiseren dat we aardwezens zijn die zichzelf dan wel vrouwelijk dan wel mannelijk uitdrukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb hatelijk naar mijn levenspartner te doen - van het ene moment switchend in het andere en van boosheid te gaan sissen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb stiekem in mijn hoofd hatelijke dingen te denken van anderen in plaats die binnenpraat/innerlijke stem te stoppen in gewaarzijn van alles als één en gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in een wereldsysteem te participeren van voortdurende hatelijkheden naar/over anderen als zelf, met oorlog als meest extreme vorm van deze hatelijkheden over en weer gooien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begripen dat hatelijkheid naar anderen richten altijd hatelijkheid naar zelf is - en dus vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb hatelijk naar mezelf te richten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te misbruiken in woord/gedachte door hatelijk naar mezelf en anderen te zijn.


I
k vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard dat de hatelijkheden naar anderen die ik in mijn hoofd heb een 'kleine vorm' is van de wereldoorlogen die hebben gewoed - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard te participeren in mijn eigen innerlijke oorlog bestaande uit reacties/gedachten/ervaringen wat mijn echte zelfwaarde doodt en vernietigt en zodoende heb bijgedragen aan een wereld van dood en vernietiging van zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien/realiseren/begrijpen dat de continue participatie in hatelijkheden - hardop of stiekem stil in mijn hoofd - over anderen als mezelf een verslaving is aan de geest als energie/gedachte.


illustratie
Tekening: De Vermakelijke Spraakkunst p. 114, Jacob van Lennep



Mijn Zelfcorrigerende Uitspraken:






Wanneer en als ik mezelf hatelijk naar mijn levenspartner/een ander zie doen - van het ene moment switchend in het andere en van boosheid te gaan sissen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe hatelijk naar mijn levenspartner te doen - van het ene moment switchend in het andere en van boosheid te gaan sissen, omdat ik mezelf realiseer dat da geen leven is. In plaats - stabiliseer ik mezelf Hier in mijn fysiek en stuur ik mezelf in de adem één met mijn woorden in de communicatie met mijn partner.

Wanneer en als ik mezelf realiseer stiekem in mijn hoofd hatelijke dingen te denken  of zeggen van anderen als mezelf - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe stiekem in mijn hoofd hatelijke dingen te denken en/of zeggen van anderen als mezelf, omdat ik me realiseer dat ik mezelf neit toepa als eenheid en gelijkheid vn leven. In plaats  - stop ik de binnenpraat/innerlijke stem en pas ik mezelf toe in leven-gewaarzijn van alles als één en gelijk.

Ik realiseer me dat als ik hatelijk doe/denk ik mezelf achter mijn masker verberg en mezelf bedrieg.


Ik realiseer me dat in, door en met denken in het wereldsysteem/matrix ga.

Mijn Zelfverbintenisssen:

Ik verbind mezelf te stoppen met denken/hatelijke dingen te denken van anderen als mezelf binnenin de realisatie dat alles wat ik denk de projectie van mijn eiegen bedrog is, dus onderzoek ik deze 'projecties' als delen van mezelf waar ik mezelf van mezelf heb afgescheiden.


Ik verbind mezelf mezelf te bevrijden van/uit de matrix/geest/eigenbelang door me constant op mijn fysieke-adem te focussen om zo mezelf te leven en te kunnen doen wat het beste is voor iedereen.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts