Dag 40 - Kusjes & Knuffels geven en ontvangen: Energie of Echt?

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verslaafd te zijn geworden aan kusjes en knuffels geven en ontvangen - het aanraken/gevoel van lichamen en de sensatie op zich - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verslaafd te zijn aan 'het gevoel'/'de sensatie' van lichamen als de Geest/Mind – altijd – constant, continue zoekende/kijkende naar bezit als Energie om mijn overleving als Energie veilig te stellen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn als mijn partner hier niet meer zou wonen dat ik zou omkomen van de hunkering/honger naar knuffels en kusjes van en met een ander in plaats mezelf te realiseren dat het de honger van de geest is en niet echt en dat wie ik ben altijd hier is;
ik m
ezelf in elk moment kan knuffelen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb veiligheid te ervaren in het vasthouden van het lichaam van een ander.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verbergen in de armen van een ander in plaats mezelf te realiseren dat vrijheid in en als de adem altijd Hier bestaat in en als mijn fysieke lichaam.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te veroordelen dat ik de 'knuffelziekte' heb in plaats me te realiseren dat het een energetische oplading is dat de verleiding is waar ik voor gevallen ben.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te realiseren dat door 'het gevoel in mijn onderbuik' opgewekt door de 'speciale kusjes' die ik krijg van H. ik verslaafd blijf aan H. als aan het 'specifieke gevoel'. En dus - vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me niet te realiseren mezelf op te laden als een batterij/robot en als ik 'leeg' raak me weer kan (s)laven aan een nieuwe stoot energie demonen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard onderbuikgevoelens te creëeren en daardoor steeds geleid te worden in plaats mezelf als mezelf hier te leiden als mij als adem als vlees.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te realiseren dat me 'beroerd voelen' en/of 'beroerd zijn' afkomstig is vanuit de onderbuik door ophoping van gevoels-en emotionele energie die ik niet adequaat heb opgeruimd.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te realiseren dat ik in de participatie in geestelijke/energetisch bewogen sex en masturbatie systemen van de partner in mijn vlees als mij overgedragen heb gekregen v.v. en dat ik/we nu de consequenties daarvan onder ogen zie die zich in mijn lichaam in de onderbuik hebben ingenesteld.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf een 'heel apart gevoel' van binnen te ervaren wat ik eigenlijk niet wil, want ik kan dat 'goed gevoel' niet vertrouwen omdat ik de bron ervan niet weet; dat 'gevoel 'is niet wie ik ben, dat is de geest die in mij beweegt.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iemand speciaal te kussen zodat deze via deze ervaring als met een koordje met mij in verbinding zou blijven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te verwaarlozen door te weinig mezelf vast te houden en te knuffelen omdat 'die ander' er toch wel is om me aan vast te houden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf in de kou te zetten door mezelf niet te om(w)armen.


Zelfcorrigerende Uitspraak:


Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf te veroordelen dat ik de 'knuffelziekte' heb  - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe mezelf te veroordelen dat ik de knuffelziekte heb, omdat ik mezelf realiseer dat het een energetische oplading ('update') is dat de verleiding is waar ik voor gevallen ben. In plaats - sta ik op in mezelf en adem ik tijdens het geven en ontvangen van kusjes en knuffels.


Zelfverbintenissen:

Ik stel mij ten doel mezelf te knuffelen/om(w)armen in elk moment van Hierzijn .

 

Ik stel mij ten doel mezelf knuffels en kussen te geven en krijgen in en als de fysieke-adem om de energetische beweging die ik mijn buik ervaar te kunnen stoppen tot er niet meer beweegt/wiggelt binnenin mij.


Ik stel mij ten doel de mensheid gewaar te maken dat de activatie van de geest/mind/DNA en het ervaren van 'onderbuik'/ 'speciale' gevoelens meer kapot maakt dan je denkt.


Ik stel mij ten doel de mensheid gewaar te maken dat de deelname in gevoelens in de onderbuik en/of schaamstreek opgehoopte afvalenergie is en onze levensenergie doet slinken.



Reacties

Populaire posts