Dag 41 - Ik wil niet volwassen/vol wazen worden

Alles is klank -- Volwassen klinkt als vol wazen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet volwassen te willen worden omdat ik de voorbeelden die ik als kind van ouderen/volwassenen zag niet wilde volgen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te zijn op het woord  'volwassen' terwijl het woord onschuldig is, maar ik het ben als de geest die het woord oordeelt en een 'slechte'/ 'negatieve'/'verkeerde' waarde binnenin de geest geef.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te zijn op mensen die het woord 'volwassen' een glorieuze betekenis toedichten anders dan het fysieke volgroeid zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te zijn op mensen die het woord 'volwassen' gebruiken om kinderen, tieners en anderen in hun omgeving te controleren/manipuleren/oordelen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te zijn op mensen die het woord uitleggen naar een staat van bewustzijn om anderen als zelf te vangen in de gevangenis van bewustzijn.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te realiseren dat volwassenheid in de geestelijke zin van het woord duidt op vol wazen heid - een staat van zijn die gebaseerd is op gedachten/ideëen/gevoelens/emoties wat niet werkelijk is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het woord  'volwassen' te ridiculiseren in plaats mezelf te realiseren dat ik in deze daad mezelf als het levende woord als één en gelijk als alles ridiculiseer.









Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een kind te willen blijven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te presenteren als kinderlijk.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf terug te houden van het uitdrukken als volwassen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb proberen mezelf te verstoppen door volwassen te verbergen en mezelf te presenteren als kinderlijk.




Herdefinitie "Volwassenheid':

Volwassenheid duidt op de fysieke volgroeidheid waarin ik in en als mijn fysieke lichaam één en gelijk sta als mezelf als wie ik ben als vlees als adem.



Zelfverbintenis:



Ik stel mij ten doel mezelf verder te onderzoeken wat allemaal verbonden is met het woord 'volwassen' om mij te ontdoen van alle connotaties van het woord - zodat ik volwassen kan uitdrukken als mij.


Ik stel mij ten doel het woord volwassen te leven als mezelf.



Ik stel mij ten doel anderen te laten zien dat het woord 'volwassen' wordt gebruikt om zelfbedrog/zelfongelijkheid mee te organiseren.





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts