Dag 43 - Woorden wisselen of woorden integreren als zelf?



De woorden van anderen door ons heen laten gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de woorden van een ander niet door me heen te laten gaan.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb met de woorden die anderen spreken te gaan vechten c.q. denken in plaats van gelijk te blijven staan aan wat er met mij gedeeld wordt Hier in en als de adem als één en gelijk.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te realiseren dat denken eigenlijk het vechten is met wat Hier is en 'erboven gaan staan' in plaats mezelf te realiseren dat het denken niet echt is wie ik ben als leven maar slecht-s een overlevingssysteem.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de woorden van een ander te willen stoppen door de ander de mond te snoeren zoals ik de mond gesnoerd ben - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me de mond te laten snoeren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik verantwoordelijk ben voor de woorden van een ander in plaats mezelf te realiseren dat iedereen verantwoordelijk is voor zichzelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ander als mezelf verantwoordelijk te laten voelen voor mijn woorden  - en daardoor grond voor misbruik en manipulatie toe te staan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te realiseren dat ik me met de woorden van een ander ga bemoeien uit ego/angst voor mijn eigen overleving als geest.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ander zichzelf niet vrij uit te laten drukken.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ander als mezelf te oordelen als deze aan het oordelen is.


Ik Ben Leven - Boukje's Art

Zelfvergeving voor mijn partner als mezelf:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb, opeens beginnen te gapen als iemand begint te praten, omdat ik in dat moment, niet wil horen wat er gezegd word, en dus sluit ik mezelf af en integreer ik de kennis en informatie die iemand met mij deelt niet, zodat ik deze eerlijke informatie niet in praktische applicatie kan brengen om mezelf mee te ondersteunen.

In realiseer me dat wanneer ik Gaap, ik zeg maar, ‘het weg veeg’, van binnen en als wie ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de woorden van een ander 'weg te vegen' in plaats van in te ademen en op te staan in mezelf - klaar!



Zelfverbintenissen:


Ik stel mij ten doel Hier te blijven als de adem als zelf als vlees wanneer anderen als mezelf woorden met mij willen delen.

Ik stel mij ten doel de kennis en informatie die iemand met mij deelt te integreren, zodat ik deze eerlijke informatie in praktische applicatie kan brengen om mezelf mee te ondersteunen.






Reacties

Een reactie posten

Populaire posts