Dag 48 - "Zitvlees": Ik kan en /of ik wil niet zitten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb moeite te hebben met zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zat te zijn van zoveel zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te balen dat ik zoveel moet zitten om huiswerk te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf  niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te kunnen ontspannen met mezelf, mijn lichaam en de omgeving omdat ik mijn onrustige geest de overhand laat hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te geloven dat wel/geen zitvlees hebben echt bestaat in plaats me te realiseren dat de mens zichzelf als machine heeft ontworpen en dat schijnbare stilstand afbreuk doet aan de gehele machine op aarde, wat we leven noemen, maar in feit een grote slavernij aan het huidige systeem is en de mens klaarblijkelijk niet op tot gezonde verstand kan komen deze slavendrijverij te stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb slechte herinneringen te hebben aan veel zitten wat ik verbonden heb met de middelbare school en huiswerk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het woord 'zitten' te verbinden in mijn geest aan een plaatje/herinnering van mij als tiener achter mijn bureau zittende alsof er geen einde aan zou komen dat ik moest zitten huiswerk maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te balen dat ik me zelf door mijn premenstruele syndroom onrustig in de geest laat zijn en dus in mijn lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb pijn te ervaren bij het zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de hele dag op en naar boven geijsbeerd te hebben en ontevreden te zijn over wat ik gedaan heb.



Zelf als Vlees - Self as Flesh


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan een aanvaard heb konten niet interessant te vinden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan een aanvaard heb niet te begrijpen waarom konten interessant zijn als dan klonten vlees.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb 'zitvlees te hebben' als een 'negatieve'/'slechte'/'verkeerde' waarde binnenin mijn geest te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb 'geen zitvlees hebben' als een 'negatieve'/'slechte'/'verkeerde' waarde binnenin mijn geest te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb 'zitvlees te hebben' als een 'positieve'/'goede'/'juiste' waarde binnenin mijn geest te hebben.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb 'geen zitvlees hebben' als een 'positieve'/'goede'/'juiste' waarde binnenin mijn geest te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan een aanvaard heb een dagindeling te maken waardoor ik niet helemaal gestoord wordt van het zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te verlangen naar heel lang in de bossen te gaan wandelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te verlangen naar meer fysiek werk en minder computerwerk te doen in plaats mezelf te realiseren werk is werk - is één en gelijk en dus - vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een onderscheid te maken tussen fysieke arbeid en computerarbeid, omdat ik me realiseer dat ik bij beiden in en als mijn fysiek ben en hier mezelf kan leven als de adem.


Zelfverbintenissen:

Ik stel mij ten doel mezelf zittende te leren ontspannen met mezelf, mijn lichaam en de omgeving.

Ik stel mij ten doel mij zelf als de Adem in en als vlees te leven.


Reacties

Populaire posts