Dag 49 - Ik vreet/val mijn eigen myelineschachten aan

Vanavond op de chat van het Desteni Leiderschapsforum had ik Veno gevraagd wat mijn krakende lijf/gewrichten representeert. Antwoord van Veno: consequentie in de loop van tijd, omdat de geest het fysiek leegzuigt - ik stel voor om een dieet te overwegen dat assisteert en ondersteunt met het myeliniseren van de botten


De myeline schacht is een component van het zenuwsysteem voor optimale zenuwfunctie. De schacht, een laag van eiwitten en vetten, omgeeft zenuwcellen door je hele lichaam heen en functioneert als isolator, die voor snelle zenuwoverdracht zorgt. Zonder een gezonde myelineschacht is het lichaam minder efficiënt in het zenden van zenuwimpulsen, leidend tot ziektes als multiple sclerose.


In mijn voorouderlijn zit een bepaalde 'botziekte' geheten rachitis - de 'engelse ziekte' - en ik heb altijd geweten dat zich dit op de een of andere manier moet uitspelen /wreken in mijn fysiek. Wel - nl. door overname van de patronen van mijn (voor)ouders neem ik automatisch de 'redenen' mee waardoor ziektes/fysieke aandoeningen ontstaan. De geest die in het lichaam een afdruk nalaat. In woorddeel rach klinkt het woord 'wraak' door - de wraak van het parasiterende ego; en itis is de uitgang voor onstekingen, dus woede. In de wetenschap van deze wereld wordt rachitis gehouden op zonlichttekort/vit D. waardoor de aanmaak van botten stagneert. Mijn familielid zei mij dit ook dat het van veel binnen zijn kwam en voedselschaarste - honger wat hij geleden heeft. Door ziektes een naam te geven distantieren we ons als het ware van dat we zelf de bron zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in een wereldsysteem waar aan ziektes namen worden gegeven waardoor we ons ervan af kunnen scheiden om onszelf niet meer als bron van het kwaad/de creator van de specifieke ziekte/toestand (van het werkwoord toestaan) onder ogen hoeven te zien/komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in een wereldsysteem waar introspectie in zelfeerlijkheid niet aan de orde van de dag is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat het toestaan van geest boven materie de dood, ziekte en verderf in en als het Fysiek/de Aarde tot gevolg heeft.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te bezwijken onder 'het gewicht' van mijn geest waardoor ik als mijn lichaam ervaar verzakt te zijn.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf door de participatie als en in mijn geest mijn menselijke fysieke lichaam leeg te zuigen wat resulteert in krakende gewrichten en andere krakende delen van mijn lichaam door de afname van de myelineschachten rondom mijn axonen. Mijn hele neurologische systeem maakte zodoende kortsluiting waardoor een beweging als zelf onmogelijk was geworden  en dus - vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het als onmogelijk te ervaren mezelf te bewegen als zelf, maar te laten bewegen  door gedachten, gevoelens en emoties - een totale uitholling van wie ik ben als leven in en als mijn fysiek lichaam.



Zenuwontwikkeling
  1. Schacht van myeline
  2. Axon (zenuwvezel)
1 Ondersteunende cellen, vooral bestaand uit myeline, wikkelen zich rond een axon en vormen zo een   beschermende en isolerende schacht.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn ondersteunende cellen - die zich wikkelen rond een axon en zo een beschermende laag vormend - te vernietigen door participatie in de geest van gedachten/herinneringen, gevoelens en emoties.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn ondersteunende cellen te vernietigen door participatie in het parasiterende ego - angst voor mezelf.

 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb uit ego/angst woede te ervaren naar mezelf omdat ik zo stom ben geweest alles maar te laten gebeuren hier op Aarde terwijl ik weet dat wij mensen slecht van aard zijn en moeten stoppen met te bestaan in en als eigenbelang eerst en dus - vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst voor de dood en verlies te ervaren waardoor ik mijn voorgeprogrammeerde leventje verder 'leidde'.


 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb wraak te zoeken naar wat ik zelf heb toegestaan en aanvaard door niet op te staan in mezelf en mezelf uit te drukken als leven, maar als een slaaf van het systeem gehoorzaam blijf aan de Geest als de twee kanten van een medaille.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te realiseren dat het LEVENDE VLEES dat het Echte Zelf is, door GENERATIES van MISBRUIK, tot een Zombie is gemaakt als Slaaf dat toestaat dat alle Leven op Aarde Waardeloos is geworden als Leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te stagneren, het ervaren van Stagnatie - STA (Staan) G (Gods) NATIE zolang als wij mensen God, of een God, accepteren en toestaan - elk iets dat meer superieur/krachtiger is dan zelf in de Geest, dat autoriteit heeft over en van zelfs natie - het fysieke-lichaam, dit fysieke bestaan, zal er geen leven zijn, geen actie, geen beslissing en geen beweging voor en als verandering, omdat we onszelf geknecht hebben aan ons eigen idee/geloof van een geëxternaliseerde superioriteit/kracht, wanneer we verondersteld worden om die kracht te nemen, leven en zijn in en als ons echte leven om voor verandering te staan voor zelf en voor iedereen.



Ik stel mij ten doel de impact van de geest op mijn lichaam te stoppen en zelfbeweging als mezelf als één en gelijk te ontwikkelen binnenin de principes wat het beste is voor iedereen is het beste voor mezelf.


Ik stel mij ten doel mensen te laten zien dat slechte lichamelijke functioneringen afkomstig zijn van de geest en dat deze op te lossen zijn door het proces van zelfrealisatie binnenin de zelfopstanding en het nemen van verantwoordelijkheid voor allen als één.







De Soul of Money interviews geven een gaaf perspectief in hoe het lichaam te zien en zijn relaties en dit fysieke bestaan en zijn relaties.







The Living Word





Stagnation - STA (Stand) G (Gods) NATION as long as human beings accepted and allow God, or a God - anything more superior/powerful than self in the Mind, that has authority over and of selfs nation - the physical-body, this physical existence, there will be no living, no action, no decision and no movement for and as change, because weve enslaved ourselves to our own idea/belief of an externalized superiority/power, when were supposed to take, live and be that power in and as our very living to stand for change for self and for all. Imagine, to what lengths people would go for an imaginary idea/belief in their own Minds, but would not do it to fight for the lives of all those suffering on this earth if people put as much effort into their living as they do in their prayers to bring about change on this earth we may just be a step towards possibly getting somewhere." ~ Sunette Destonian Spies




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts