Dag 51 - Metal: Een god binnenin mijn realiteit

Ik was daarstraks Reptilianen - De Weg Vooruit aan het vertalen in het nederlands waarbij ik de volgende paragraaf tegenkwam - als vertaald:

"Er is altijd een god binnenin je geest/mind of in je realiteit als een ding dat je niet zult betwijfelen of tegen op staan - of meer worden dan. En dat werd een van de primaire verslavingsprogramma's die ik [Anu] in het Geestesbewustzijnsysteem heb ingeprent - toen ik realiseerde dat dat een van de Primaire punten is van waarom mensen - waarom wezens door het bestaan heen en mensen als menselijke wezens tegenwoordig nu nog steeds binnenin deze fysieke realiteit niet op zullen staan tegen iets dat ze als meer dan hen percipiëren. Iets dat als ze op zouden staan tegen het of meer worden dan het dat zij de dood vrezen, ze vrezen hun identiteit te verliezen - hun recht op leven."






De Geestbewustzijnsystemen van mensen
zijn van metaal -- www.desteni.org



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb altijd een god binnenin mijn geest/mind of in mijn realiteit te hebben als een ding dat ik niet zal betwijfelen of tegen op staan - of meer te worden dan.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn god/relatie met een metalmuzikant niet te betwijfelen maar alles te accepteren hoe we bestonden in totale afgescheidenheid van de wereld.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat een god binnenin de geest/mind of in de realiteit als een ding is dat we niet zullen betwijfelen of tegen op staan - of meer worden dan, één van de primaire verslavingsprogramma's werd die Anu in het Geestesbewustzijnsysteem heeft ingeprent.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb opgewonden te worden van een plaatje van een man met wild uiterlijk en een lelijke schoonheid in plaats mezelf te realiseren dat robots opgewonden worden - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een robot te zijn en te zijn geworden.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb beheerst bezeten van energie te zijn van blackmetal muziek.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zolang als ik me kan herinneren beheerst/bezeten te zijn van al wat sinister is.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in een beheerste rage te gaan als ik de muziek van bepaalde bands hoor.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb doordat ik geremd gedrag ervaar/vertoon ook de polariteit vertoon van ongeremd gedrag.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb koste wat koste van mijn brave imago af te willen.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet het 'goede voorbeeld te willen geven' en daarom in de complete tegenstelling te gaan van 'een slecht voorbeeld' geven in plaats mezelf te realiseren dat geen van beiden echt zijn, dat alleen echt is een levend voorbeeld te worden door het levende woord te worden.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb compleet enraged te zijn over het bestaan van positiviteit/goedheid in de geesten van mensen terwijl deze hele wereld constant/continue aan het roeren is in de afgrond van destructie/misbruik/uitroeiing verkeert.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb black metal te gebruiken als stem om te schreeuwen tegen iets om niet zelf te hoeven opstaan.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet mijn stem te laten horen en op te staan voor mezelf, maar geaccepteerd en aanvaard te hebben mijn verantwoordelijkheid en kracht te ontvoeren tegenover relaties en zo mijn vermogen om een verschil te maken/mezelf en mijn leven te veranderen te compromitteren.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mentaal en fysiek verslaafd te raken aan angst als de interpretatie en ervaring van 'Liefde' - en zo om de beurt - verslaafd te raken aan 'Liefde' als 'Angst', de 'Liefde voor Angst'.



Ik stel mij ten doel als adem te wandelen om me ervan te verzekeren dat de mind/geest geen truc met me uithaalt om te geloven in saaiheid aangezien ik begrijp dat als adem saai was, ik niet zou bestaan.


Ik stel mij ten doel als ik black metal luister niet in de geest/energie/herinnering te gaan, maar hier te blijven in aanwezigheid van mezelf als de adem als de aarde als wie ik werkelijk ben.


Ik stel mij ten doel mijn gedachten, woorden en daden één te maken met een expressie vam eenheid en gelijkheid om in staat te zijn te staan voor allen gelijk als leven, als een zelfeerlijk, zelfsturende expressie van leven.[1]






"Ademen is de sleutel en als je ademt, beweeg je de energie door je heen, het in de aarde grondend. Je zult ondervinden dat het voelt alsof je in de aarde zinkt -- dat is het bewijs dat je gegrond/geaard bent."

~ Bernard Poolman



DIP: www.desteniiprocess.com


Eqafe: www.eqafe.com


Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships








[1] Zelfverbintenis uitspraken: http://earthsjourneytolife.blogspot.nl/2012/06/day-17-who-am-i-self-commitment.html

Reacties

Populaire posts