Dag 53 - Emoties zijn Niet Normaal: Jaloezie/IJverzucht




Gedachten, gevoelens en emoties zijn niet normaal.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat emoties niet normaal zijn.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat emoties systemen zijn.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloezie in anderen te laten bestaan en daardoor jaloezie in en als mezelf te valideren.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in een wereld van vergelijking, oordeel en competitie.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat de wereld aan (wed)ijver ten onder gaat.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te wedijveren met mezelf om er als het perfecte plaatje uit te willen zien.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definiëren als een prinses op de erwt.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die op vakantie gaan.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die maar overal heen kunnen reizen zonder scrupules dat niet iedereen dat kan.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die schijnbaar een dynamisch leven hebben waarin ze kunnen gaan en staan waar ze willen omdat ze geld genoeg hebben.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die veel geld hebben en overal kunnen gaan en staan.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die een auto hebben omdat ze overal gaan en staan kunnen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen met grote huizen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te balen dat ik een klein huis moet wonen middenin de randstad.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die lekker 'achteraf' kunnen wonen 'in het groen' omdat ze veel geld hebben.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb pissed te zijn dat het geld op Aarde zo ongelijk verdeeld is dat we voortdurend in de geest-/energiestaat van overleving moeten bestaan.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die het allemaal zo gemakkelijk afgaat omdat ze veel geld hebben.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die zich gemakkelijk bewegen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet in het systeem toegepast te hebben zodat ik nu veel geld had om zorgeloos te bestaan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die met weinig geld zogezegd 'gelukkig' kunnen zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb jaloers te zijn op mensen die zichzelf toepassen in het systeem.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb altijd ontevreden met mezelf te zijn.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat uiterlijke perfectie echt is.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat jaloezie ijvereren met anderen is wat feitelijk ijveren met mezelf is - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb met mezelf te ijveren in plaats te werken als één en gelijk met mezelf, mijn lichaam en de omgeving.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definiëren als een zeikerd.




Ik stel mij ten doel mede een nieuw economisch systeem op te zetten waarin iedereen op Aarde genoeg geld heeft om een waardig leven te leven en desgewenst kan reizen.


Reacties

Populaire posts