Dag 55 - Terugkerend punt: Halfslaap en Opstaan




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb moeite te hebben met het gelijk opstaan uit bed na 5,5 uur rust.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te willen blijven liggen en langzaam op te staan in plaats van in een praktische fysieke actie te bewegen/op te staan/leven. 



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn ego-wil te laten prevaleren/domineren boven mijn zelfwil.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb snel en gehaast op te staan om in m'n kop te gaan razen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me op de Geest/Energie Beweging verlaten te hebben om mijn fysiek-lichaam te bewegen voor MIJ in plaats van in en als mezelf op te staan als Fysieke Zelf-Beweging van leven.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb moeite te hebben met het opstaan in mezelf in en als de adem en uit bed te stappen nu alle automatische systemen verwijderd zijn uit het bestaan.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een wekker nodig te hebben om op te staan als leven.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als in een comfortzone me willen verbergen in bed.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in het algemeen een punt te hebben met opstaan in mezelf voor mezelf als leven.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als een slaaf van mijn geest in bed te willen blijven in plaats fris op te staan als de adem.






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als een schaap gehoor te geven aan mijn geest in bed te willen blijven liggen.


 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf kwalijk te nemen dat ik mezelf niet kan toepassen en opstaan na 5,5 uur rust.

 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het comfort van mijn bed boven het comfort van mijn lichaam als zelf-beweging te verkiezen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geen zelf-beweging bij het opstaan uit bed toe te passen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verslaafd te zijn aan het wegzinken in de geest/het bewustzijn/denken.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vinden dat ik 'slaap/rust heb verdiend' omdat ik in mijn leven niet zo'n slaperd was en het zo 'in wil halen' in plaats me te realiseren dat ik participeer in een herinnering/gedachte en niet hier nieuw, als herboren opsta in mezelf, maar mezelf overlever aan een systeem van verdienen, het beloningssysteem.

 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat Energie en Geld ons beweegt VOOR ons - gecontroleerd, verslaafd en afhankelijk van energie en geld om te leven in plaats te realiseren dat we reeds in dit fysieke-lichaam leven en dit fysieke-bestaan en geen Geest/Energie nodig hebben om ons in een praktische fysieke actie te bewegen/leven.




Zelfcorrigerende Uitspraken:


Wanneer en als ik mezelf realiseer te vinden dat ik 'slaap/lichamelijke rust heb verdiend' omdat ik in mijn leven niet zo'n slaperd was en het zo 'in wil halen' - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te vinden dat ik 'slaap/lichamelijke rust heb verdiend' omdat ik in mijn leven niet zo'n slaperd was en het zo 'in wil halen', omdat ik me realiseer dat ik participeer in een herinnering/gedachte en mezelf overlever aan een systeem van verdienen, het beloningssysteem. In plaats - stuur ik mezelf in elk moment van ademen als nieuw, als herboren en sta ik op in mezelf.



Wanneer en als ik mezelf realiseer in de persoonlijkheid te schieten dat ik niet voor mezelf kan opstaan - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te denken dat ik niet voor mezelf kan opstaan in en als de adem, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf niet stuur, maar aangestuurd wordt door een gedachte. In plaats - pas ik mezelf toe in zelfoprechtheid en geef ik richting aan mezelf in en als mijn lichaam als de adem in de opstanding van mezelf als leven.



Zelfverbintenissen:


Ik stel mij ten doel hier in elk moment van ademen mezelf te sturen als nieuw leven als het levende-vlees als het levende woord.



Ik stel mij ten doel in een praktische fysieke actie te bewegen/leven en ook aan anderen te laten zien dat we geen Geest/Energie nodig hebben.


 

Reacties

Populaire posts