Dag 56 - "Kleurloze Gelijkheidsdenken" vs. De Liefde van Jezus is Gelijkheid

Daarstraks typte ik de drie woorden "Liefde", "Jezus en "Gelijkheid" in een zoekmachine omdat ik een vlog wilde maken over liefde in het kader van de Desteni "Love Month" - om de zelfrealisaties te delen over liefde en wat werkelijke liefde is. Ik kwam daarbij op een tekst waar ik hier een aantal zelfvergevingen op wil toepassen om ze uit mijn geest te vewijderen alsook uit de matrix/wereld in zijn geheel te helpen.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/ begrijpen hoe kleuren binnenin dit fysieke-bestaan, die we zien met onze menselijke fysieke ogen, door en als de Geest - onze afscheiding manifesteerde en vereeuwigde van en als het fysieke-lichaam en dit fysieke-bestaan als Leven, hier.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven dat gelijkheid kleurloos is.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven dat het gelijkheidsdenken iets met gelijkheid van doen in plaats mezelf te realiseren dat denken nooit gelijkheid inhoudt, maar altijd afscheiding van dat wat hier is, het fysieke bestaan, de werkelijkheid.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat het ideaal van het feminisme is de vrouw gelijk aan de man te maken in plaats mezelf te realiseren dat man en vrouw in principe gelijk geschapen zijn; dat we alleen in het hoofd/geest de verschillen bedenken - in het kleine kastje achter de ogen - door wat onze fysieke ogen waarnemen om zo eeuwig in de strijd/ongelijkheid/frictie bezig te kunnen zijn om energie te genereren waardoor het wereld-/familiesyteem/matrix in stand blijft.








Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/ begrijpen wat gelijkheid van leven inhoudt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf  heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat "God schiep de mens naar Zijn beeld, man en vrouw schiep Hij hen"  / Man en vrouw zijn beiden naar Gods beeld geschapen betekent dat ze zijn dus gelijkwaardig zijn in plaats mezelf te realiseren dat  "God schiep de mens naar Zijn beeld, man en vrouw schiep Hij hen"  inhoudt dat man en vrouw gelijk zijn als gelijk aan en als God, het levende woord.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat man en vrouw met een eigen identiteit zijn geschapen in plaats te zien/realiseren/begrijpen dat een identiteit iets is wat we ons aanmeten/aanpraten, want als we geboren worden zijn we volmaakt, maar als we later onze geest worden menen we dat we onszelf een identiteit/zelfdefinitie eigen moeten maken om onze speciaalheid te uiten en controle over anderen te kunnen voeren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken
dat man en vrouw een eigen plaats hebben in plaats te zien/realiseren/begrijpen dat de plaats van/voor man/vrouw hetzelfde is - hier is op aarde.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat
er verschillen zijn tussen man en vrouw en daarom elkaar aanvullen in plaats mezelf te realiseren dat de verschillen slechts het lichaamsontwerp betreffen en we deze dus baseren op wat we met de ogen zien die blind zijn voor de realiteit - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ze elkaar daarom aanvullen, omdat ik mezelf realiseer dat wie ik hier ben als eenheid en gelijkheid van leven niet 'aangevuld' hoeft te worden; dat alleen de Geest die leeft/voedt van/met Energie aanvulling nodig heeft als een oneindige put.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/ begrijpen dat om de tafels van het bestaan te keren vrouwelijke wezens meer in de verantwoordelijkheid van de creatie/implementatie van deze wereld zullen staan in en als gelijkheid en eenheid en mannelijke wezens zullen staan in en als de gelijk en één ondersteuning MET de vrouwelijke wezens. [1]


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/ begrijpen dat het denken de originele zonde/zondeval is.




Ik stel mij ten doel de misvattingen in en van het Christendom verder te vergeven als zelf als alles als één en gelijk.




DIP: www.desteniiprocess.com


Eqafe: www.eqafe.com

Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships







[1] Meer perspectief in het engelse blog Heaven's Journey to Life

"We zullen in de posts die komen de processen van en als het bestaan van mannelijke en vrouwelijke wezens specificeren en hoe iemand zal veranderen in het proces in de positie die mannelijke en vrouwelijke wezens in deze wereld zullen innemen, om de tafels van het bestaan om te keren met de huidige geaccepteerde en toegestane relatie tussen mannelijke en vrouwelijke wezens vanuit het perspectief waarom en hoe - vrouwelijke wezens meer in de verantwoordelijkheid van de creatie/implementatie van deze wereld zullen staan in en als gelijkheid en eenheid en waarom en hoe mannelijke wezens zullen staan in en als de gelijk en één ondersteuning MET de vrouwelijke wezens."


Reacties

Populaire posts