Dag 58 - Bloggen over mijn vloggen: Spreekangst

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb spreekangst te ervaren in het moment voor het vloggen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb spreekangst te ervaren als ik denk over vloggen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst als spreekangst te connoteren in plaats mezelf te realiseren dat angst altijd angst voor mezelf is - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen angst/bewustzijn.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn iets verkeerd te zeggen.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat mensen niet willen begrijpen wat ik meedeel.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat als mensen doen alsof ze me niet begrijpen dat de mechanica van het ego/ de geest is omdat alles in principe te begrijpen is omdat alles hier is als zelf. 




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bij het minste of geringste de vlog al weer van YouTube af te willen halen.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik nooit door deze punten heen kan wandelen, waarvan ik me mijn hele leven al bewust van ben dat dit mij dwarszit dat ik ineens niet vloeiend kan spreken bij de gedachte dat iedereen op elk woord gaat zitten hakketakken - en dus vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te gaan zitten hattetakken op elk woord van mezelf in plaats van mezelf één met mijn woorden uit te drukken als de adem hier in gewaarwording van alles als mezelf.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat mezelf door het bewustzijn/angst niet door deze punten heen te kunnen wandelen, het juist creëer omdat ik mezelf realiseer dat ik datgene creëer waar ik bang voor ben.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat bewustzijn in wezen angst is.





Mijn Zelfcorrectie:


Wanneer en als ik mezelf realiseer bang te zijn iets verkeerd te zeggen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe bang te zijn iets verkeerd te zeggen, omdat ik mezelf realiseer dat dit is zoals ik geprogrammeerd ben/mezelf heb geprogrammeerd. Ik accepteer mezelf en verander dit punt. In plaats - ontspan ik mezelf met mezelf, mijn lichaam en de omgeving en spreek ik datgene wat ik wil uitspreken.



Mijn Zelfverbintenissen:



Ik stel mij ten doel constant te zijn hier in en als mijn vlees in en als de adem om altijd zelfoprecht te kunnen spreken.

Ik stel mij ten doel het vloggen te gebruiken om mezelf te stabiliseren in en als het gesproken woord.



DIP: www.desteniiprocess.com


Eqafe: www.eqafe.com


Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Reacties

Populaire posts