Dag 60 - Chaos en Orde als Geest en Aarde

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een chaos te hebben gecreëerd in/van mijn Lichaam/Fysiek/Aarde als Orde door te participeren in en mezelf te programmeren in en als de Geest als gedahcten, -gevoelens en emoties, omdat ik mezelf realiseer dat ik als baby/kind schoon, zonder geest/denken/gedachten, ter wereld ben gekomen en mezelf heb geprogrammeerd  in, met en als wat ik zie/hoor in mijn omgeving en zo mezelf in en als mijn fysieke lichaam mee bezoedel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de fascinatie van/voor de polariteit van chaos en orde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb per se te moeten weten of er in den beginne chaos heerste of orde en me daar suf over te (willen) denken in plaats van mezelf hier te leven als alles - en dus als chaos en orde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat de chaos ontstaat binnenin mensen als de rotzooi aan gedachten, gevoelens en emoties.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vinden dat mensen er ordelijk uitzien in deze wereld, dat ze er verdomd ordelijk uitzien - dat
zelfs de afbeelding [van een mens] er ordelijk uitziet in deze wereld in plaats me te realiseren dat daar vanbinnen en interdimensionaal – het een rotzooi, een chaos is. Een echte grote rotzooi! Chaos!










Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb chaos een 'slechte'/'negatieve/'verkeerde' waarde te geven binnenin de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb chaos een 'goede'/'postieve'/'juiste' waarde te geven binnenin de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb orde een 'goede'/'postieve'/'juiste' waarde te geven binnenin de geest.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb orde een 'slechte'/'negatieve/'verkeerde' waarde te geven binnenin de geest.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de dwang te hebben alles netjes op een rijtje te willen neerleggen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb onrustig te worden in en als de geest als niet alles goed is georganiseerd in en om me heen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gestoord te worden van chaos - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb gestoord te worden van mijn eigen chaos/geest.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te presenteren als chaos.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf terug te houden van chaos uitdrukken als mij omdat ik bang ben opgesloten te worden in plaats mezelf te realiseren dat ik door de participatie in angst mezelf opsluit in de geest.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf terug te houden van orde uitdrukken als mij omdat ik mezelf dan kwalijk neem dat ik zo'n voorbeeldige functie uitoefen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb proberen chaos te verbergen van mezelf door mezelf te presenteren als orde, omdat ik bang ben mezelf te verliezen in de chaos van mijn geest - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen angst/geest.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb proberen orde te verbergen van mezelf door mezelf te presenteren als chaos omdat ik dat stoer vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb proberen orde te verbergen van mezelf door mezelf te presenteren als chaos omdat ik het als saai ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf hiet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat chaos in de mensengeest bestaat en dat orde in de fysieke realiteit bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat regels een gevolg zijn van de chaos van de mensengeest op kleine schaal en het wereldsysteem/matrix op grote schaal.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb chaos in mijn huis te haten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het te haten als mijn partner chaotisch doet in plaats mezelf te realiseren dat het mijn geest is die chaotisch doet door de reacties die ik ervaar.


Zelfverbintenissen:

Ik stel me ten doel stil te worden in mezelf, de reacties/gedachten/gevoelens/emoties te stoppen en anderen als mezelf te bewegen ook echt helemaal stil te worden en in vrede te zijn.

Ik stel me ten doel stil te worden in mezelf en mijn expressies uiterst krachtig naar voren te laten komen, want wij mensen moeten dit echt gaan realiseren.

Ik stel mezelf ten doel te laten zien dat wat binnenin ons afspeelt een grote chaos is en dat we door zelfvergeving in zelfoprechtheid, zelfcorrectie en zelfverandering opnieuw geboren worden en we het denk-, voel- en emotiesysteem" daar bovenin kwijt kunnen raken en onszelf realiseren.

Ik stel mij ten doel uit de Geest te wandelen en mezelf als Aarde/Fysiek te baren/geboren te laten worden.

Ik stel mij ten doel de Orde/Aarde van de constante adem hier te leven wat echt leven is.



Reacties

Populaire posts