Dag 61 - 'Liefde' omzetten in: ik ben dankbaar voor jou

Na het lezen vandaag van het Desteni artikel "Definieer het woord 'Liefde' - door Dimensies - wil ik mezelf hier graag corrigeren in de omzetting van het woord 'liefde' in 'dankbaarheid': ik ben dankbaar voor jou.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat de definitie van 'liefde' vanuit een beginpunt van eenheid en gelijkheid moet komen, als een expressie van mij als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat Liefde = Ik zal niets minder accepteren of toestaan dan wie jij bent als één en gelijk met mij. Als ik zie dat je jezelf niet respecteert voor wie je bent - zal ik direkt ingrijpen en je assisteren en ondersteunen zoals nodig is, opdat je je in dat moment kunt realiseren/zien/begrijpen wat je in jezelf toelaat/toestaat dat je niet werkelijk bent.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te respecteren voor wie ik ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als leven niet te respecteren als al wat Hier is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat als het woord 'liefde' gesproken wordt dit de verklaring is (zie boven) van een afspraak gemaakt 'tussen' mensen die hier zijn om elkaar te ondersteunen en te assisteren bij hun individuele proces in en als eenheid en gelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb het woord 'liefde' met gewaarzijn te spreken - wanneer ik de woorden 'ik hou van je' uitspreek, omdat ik zie/realiseer/begrijp dat ik dit niet tegen de ander zeg, maar tegen een ander als zijnde mezelf in eenheid met mijzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te zien/realiseren/begrijpen dat ik eigenlijk 'ik hou van je' zeg tegen mezelf.





En door dat uit te spreken zeg je: 'Ik zal niets minder accepteren of toestaan dan wie je bent als mij - en ik zal je eren zoals jij jezelf eert door de toepassing van Zelfoprechtheid in elk moment. En als ik zie dat jij als mij niet eerlijk bent tegen jezelf, dan zal ik je assisteren en ondersteunen als mezelf om je je te laten realiseren/begrijpen/zien waar je jezelf niet eert als jezelf als leven. Opdat jij jezelf kunt ondersteunen om eerlijk te zijn met jezelf in elk moment.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat wanneer ik expressie geef aan dankbaarheid naar een ander, ik in werkelijkheid dankbaarheid uit naar en voor mezelf.

ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb dankbaarheid uitgesproken te hebben naar een ander of naar mezelf.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ondankbaar voor mezelf te zijn als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als tiener vaak ondankbaar te zijn geweest voor mijn vader, omdat ik bang was voor mijn vader in plaats mezelf te realiseren dat angst altijd angst voor zelf is - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat als bijproduct van de ondankbaarheid voor mezelf ik ontevreden word met mezelf v.v., omdat ik mezelf realiseer dat de geest/energie bestaat in en als ontevredenheid zodat voortdurend iets buiten zelf betrokken moet worden om mezelf als de geest mee tevreden te stellen; opdat ik dingen koop waardoor het wereldsysteem als de grote geest/groot geld machine/consumentisme kan blijven voortbestaan en het leven op Aarde vernietigt door waarde te geven aan geld in plaats van aan leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien dat het voorvoegsel on- (in ondankbaar, ontevreden, etc.) afkomstig is van de onstof, de geest - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf mijn stof/fysiek te programmeren met de onstof/geest.




Ik stel mij ten doel niets minder te accepteren of toestaan dan wie je bent als mij - en ik zal je eren zoals jij jezelf eert door de toepassing van Zelfoprechtheid in elk moment.

Ik stel mij ten doel  dat als ik zie dat jij als mij niet eerlijk bent tegen jezelf, dan zal ik je assisteren en ondersteunen als mezelf om je je te laten realiseren/begrijpen/zien waar je jezelf niet eert als jezelf als leven. Opdat jij jezelf kunt ondersteunen om eerlijk te zijn met jezelf in elk moment.

Ik stel mij ten doel dankbaar te zijn voor mij - geen reden/bekrachtiging 'achter' dankbaarheid jegens mezelf en een ander als mezelf in eenheid met mezelf - alleen maar dankbaar.


Reacties

Populaire posts