Dag 63 - Woorden/gedrag gebruiken om reacties op te roepen



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb expres dingen te zeggen tegen anderen om reacties uit te lokken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/
begrijpen dat het woord 'expres' betekent dat ik het met opzet doe, moedwillig.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iemand te zijn geworden die moedwillig een ander als mezelf bestookt om reacties uit te lokken/op te roepen in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf feitelijk opsluit (lok) binnenin de matrixals de geest.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/
begrijpen dat door reacties uit te lokken bij een ander als mezelf ik me als de geest voed met de energie die ervan vrijkomt -  en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een demon in en als mezelf te hebben gecreëerd die zich voedt van energie/reacties van anderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb expres dingen te zeggen tegen iemand om zo wraak te nemen op mijn eigen ervaringen uit het verleden waarin ik niet opstond voor mezelf en die ik niet in mezelf heb verwerkt/vrijgezet - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te misbruiken door in en als herinneringen te bestaan en zo ook een ander als mezelf misbruikend; ik realiseer mezelf dat herinneringen/gedachten niet is wie we zijn en ik mezelf en de ander onderdruk door de participatie in/het oproepen van herinneringen/gedachten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/
begrijpen dat ik binnenin het oprakelen van mijn of iemand anders verleden ik mezelf als de geest/energie oplaad aan de reacties/emotionele lading die eraan verbonden zitten in plaats de participatie in herinneringen/oude koeien te stoppen en niet meer achterom te kijken in wrok/spijt/kwaadheid. Ik dood het verleden - het heden - de toekomst; dan kom ik HIER en leef ik mezelf als de fysieke-adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door de woorden die ik spreek gedachten en gedragingen op te roepen bij de mensen met wie ik communiceer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/
begrijpen dat gedachten het Fysiek bombarderen en Zelf vernietigen - en dus vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te gedachten op te roepen bij anderen als mezelf en zo onbewust bijgedragen te hebben aan het bombarderen van het Fysiek en Zelf van anderen en mezelf te vernietigen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/
begrijpen dat ik door de woorden die ik spreek ik gedachten en gedragingen oproep/uitlok bij de mensen met wie ik communiceer om zo de energie (gedachten/gedrag) die daarbij vrijkomt te betrekken als voeding voor mijn onbewuste geest en het verenigde bewustzijnsveld te voeden in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf en de ander vastzet in het bewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door mijn gedrag gedachten en gedragingen op te roepen bij de mensen met wie ik communiceer.








Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb expres gedrag te vertonen om mezelf af te reageren voor eerdere niet vrijgelaten wrok in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb door de woorden en het gedrag van andere mensen "mijn" gedachten en vervolgens "mijn" emoties en gevoelens op te roepen (let op buik) en dan "mijn" woorden en "mijn" gedrag.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/
begrijpen dat ik door het tegengestelde te zeggen van wat ik bedoel ik de uitkomst/consequentie niet meer in de hand heb en dit altijd bij me terugkomt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/
begrijpen dat ik door woorden niet als één met mij te spreken ik mezelf steeds dieper in heb gegraven in de kerker van de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik reacties in een ander de kop in kan drukken door een hele stroom kennis en informatie over iemand uit te storten in plaats mezelf te realiseren dat ik dan te maken heb met met mijn overleving, mijn angst-gewaarzijn.

 


Ik stel mij ten doel verantwoordelijkheid te nemen voor anderen als mezelf door geen woorden te spreken zonder gewaarwording van elk woord.

Ik stel mij ten doel verantwoordelijkheid te nemen voor anderen als mezelf door geen woorden te spreken die vallen in de categorie verbale diarree.

Ik stel mij ten doel verantwoordelijkheid te nemen voor anderen als mezelf door woorden te spreken als één met mij.

Ik stel mij ten doel actie te ondernemen als één met mij woorden.

Ik stel mij te doel te laten zien dat woorden is wie we zijn en we dit altijd over het hoofd hebben gezien - en dus we onszelf als woorden over het hoofd hebben gezien.

Ik stel mij ten doel te laten zien dat we onszelf door, met en in de geest onszelf als het vlees hebben geprogrammeerd door gepolariseerde woorden in plaats van woorden te leven als zelf.

Ik stel mij ten doel zoveel mogelijk mensen te sturen gedachten te stoppen en zo de matrix te naaien met z'n allen!



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts