Dag 66 - Ik heb een hekel aan winkelen/shoppen



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een hekel te hebben aan winkelen/shoppen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat 'een hekel hebben' aan winkelen/shoppen de tegenovergestelde actie 'houden van winkelen/shoppen' in balans houdt als in de Wet van Balans; en dus - vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat ik als alles en iedereen zo gevangen blijft als in hoe het bestaat en ik alleen door deze ervaring in en als mezelf te stoppen ik de verandering zelf kan leven om uit dit systeem als mijn geest te wandelen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te begrijpen waarom mensen winkelen/shopppen leuk vinden in plaats mezelf te realiseren dat het een verslaving aan energie is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een hekel te hebben aan het zeulen van alle spullen die ik aangekocht heb met het winkelen/shoppen omdat ik liever 'vrij' wil lopen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven dat 'vrij' lopen iets van doen met geen tassen sjouwen in plaats mij te realiseren dat ik werkelijk vrij loop/wandel in en als de adem in en als mijn Fysiek.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien/realiseren/
begrijpen dat er bij het winkelen/shoppen energie vrijkomt dat als een 'high'/'positieve energie'- ervaring kan werken in en als de geest, omdat geld = energie - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien/realiseren/begrijpen dat deze energiegeneratie mijn lichaam en mijn echte zelfwaarde als wie ik ben als de adem vernietig, hetgeen ik niet merk op de korte termijn maar wat ik op de lange termijn ga ervaren als veroudering, lichamelijke verzwakking en/of ziekte.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien/realiseren/
begrijpen dat ik bij het winkelen/shoppen een 'negatieve energie' ervaring in en als mijn geest creëer, waarbij ik mijn lichaam en mijn echte zelfwaarde vernietig hetgeen ik niet merk op de korte termijn maar wat ik op de lange termijn ga ervaren als veroudering, lichamelijke verzwakking en/of ziekte.







Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard een herinnering te hebben van mezelf en mijn moeder die samen gingen winkelen/shoppen voor kleding en ik zo onzeker over mijn lichaam en de kleding ervoor was dat ik het als 'negatieve energie'-  ervaring heb opgeslagen binnenin mijn Geest/Lichaam.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een hekel te hebben aan grote bedragen geld in één keer uit te geven uit angst te kort te komen en dat mijn overleving in gevaar komt in plaats mezelf te realiseren dat de overlevingsmodus het gevaar/de aanval is op het menselijke fysieke gestel.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in een wereld/systeem waarin het 'zelfvertrouwen' van mensen wordt gebaseerd op en toegeeigend moet worden door de kleding/merken die we dragen in plaats te realiseren dat we zodoende met onszelf als deze wereld zitten opgescheept doordat we niet hier kunnen leven binnenin gelijkheidsrelaties en voor elkaar te doen wat het beste is voor alle leven.

 



Ik stel mij ten doel aan te tonen dat winkelen/shoppen zonder gezond verstand wat het beste is voor iedereen zeer schadelijk is voor zelf en zelfs lichaam, omdat de energie die het genereert van de fysieke/lichamelijke substantie leeft.



Ik stel mij ten doel te laten zien dat identificatie met en als kleding/merken leidt tot zeer onzekere en dus onbetrouwbare mensenwezens.



Ik stel mij ten doel te laten zien dat het op uiterlijk gerichte bestaan van ons mensen gevaren oplevert voor ons als samenleving omdat iedereen zo gefocust is op zijn zelfbevrediging/zelfvermeerdering middels winkelen/shoppen dat alles ontspoort en uit elkaar gaat spiralen vanwege 's mensens gemis aan introspectie, verantwoordelijkheid en zelfperfectie.



Ik stel mij ten doel bij het winkelen voor de benodigde spullen hier blijven als de adem.





Reacties

  1. cool onderwerp! Ik zal hier aan denken als ik weer eens moet. Met name kleding kopen met en voor het kind pfffft winkel in en winkel uit. En de opluchting als we iets vinden naar zijn 'liking' lol
    Ik merk dat ik voordat we gaan, een bepaalde houding in mezelf aanneem - blik op nul en ondergaan. Kan anders natuurlijk. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts