Dag 68 - Weerstand tegen fysieke activiteiten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb weerstand te ervaren tegen fysieke activiteiten.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geestelijke weerstand tegen fysieke intimiteit/met mijn lichaam zijn te ervaren omdat de GEEST MIJ HELEMAAL VOOR ZICHZELF WIL.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te assisteren/ondersteunen met hier zijn wanneer/als ik fysiek actief ben met het lichaam en niet door de geest.







Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geestelijke arbeid boven fysieke arbeid te plaatsen, omdat ik de Geest boven het Fysiek/Lichaam/Materie plaats als te zien dat het hoofd/geest boven het lichaam is geplaatst/staat.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in een wereld/systeem waarin geestelijk werk in hoger aanzien staan dan fysiek werk.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb van het ene uiterste te vallen in het andere - een Weegschaal persoonlijkheid - van heel veel fysieke activiteit te doen tot bijna niets aan fysicaliteit te doen op een dag .
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een echte balans te creëeren als werk als adem als leven in elk moment ongeacht wat ik doe.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het werk/de werklading als (te)veel te ervaren en daardoor denken minder fysieke activteiten te moeten gaan doen en ik mezelf meer en meer corrumpeer omdat ik minder effectief werk wanneer ik geen evenwicht creëer in mijn dagelijkse bezigheden tussen computerwerk (geestrealiteit) en fysieke activiteit.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren adem voor adem te doen wat het beste is voor iedereen en dat ademen geen werk is - het is leven.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat geestelijk werk mijn lichaam uitput en uitdroogt.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren dat ik mijn huiswerk niet afkrijg.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het punt van angst te ervaren dat ik mijn huiswerk niet afkrijg heel lang te moeten wandelen omdat ik dit mijn hele middelbare schooltijd voortdurend heb toegestaan en aanvaard in mezelf.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb fysieke activiteiten uit te besteden aan mijn partner in plaats het zelf te doen/te delen in de klussen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vinden dat ik altijd alles alleen heb moeten doen en nu uit rancune/wraak in staking ben wat betreft fysieke activiteiten in plaats mezelf te realiseren dat ik alleen mezelf als mijn fysiek lichaam er mee heb/wreek/ frustreer en ik mezelf geheel en al door de geest in beslag laat nemen door te participeren in gedachten en emoties.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf een slachtoffer te voelen omdat het Geldsysteem niet geeft om Leven en me nooit ondersteunt heeft als leven.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik er goed aan doe alle fysieke activiteiten uit te besteden aan mijn partner zodat ik kan werken aan mijn opdrachten, lessen en netwerkactivteiten in plaats mezelf te realiseren mezelf zo over te leveren aan de heerschappij van de geest.






Ik stel mij ten doel het patroon van teveel of te weinig fysieke activiteiten verder te onderzoeken en doorbreken door een evenwicht te creëeren tussen mijn fysieke activiteiten en geestelijke activiteit.

Ik stel mij ten doel de geestelijke activteit als backchat te stoppen en hier te zijn met mezelf, mijn lichaam en de omgeving.



Reacties

Populaire posts