Dag 69 - Beweging (nog) gebaseerd op reactie

Er komt een diepe realisatie omhoog dat er een kwantum blijvende verandering nodig is en dat deze verandering onophoudelijk moet worden nagestreefd. De enige moeilijkheid is het gebrek aan het vermogen om het hele plaatje te zien. Leer verder >>

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb 'zelf' niet in beweging te komen zonder hulp van anderen, dimensies, bomen of éénheid en gelijkheid.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verlangens naar illusies te hebben als op vakantie gaan, alleen te willen wonen en dat alles/het meer van zelf gaat in plaats mezelf te realiseren dat ik adem voor adem 'de weg terug zal moeten wandelen' als wat ik in mezelf toegestaan en aanvaard heb als wat/hoe ik deze wereld als beeld en gelijkenis van mezelf heb gecreeërd.




















Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb energie te willen behouden in de actie-reactie matrix in plaats mezelf te realiseren dat energie nooit werkelijk is en dat ik veel groter ben - ik ben oneindig. Ik realiseer me dat Energie eindig is.
Ik vergeef mezelf  dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb 'instant' te willen zijn/worden als alles dat hier in werkelijkheid is--in programma, omdat we verspreid zijn als de EEN in vele delen - dit is de sleutel om het fysieke te zien en in deze zelfvergeving -- zelfoprechtheid en uiteindelijk -- wanneer we alle wezens in werkelijkheid zijn als het fysieke -- GEZOND VERSTAND.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb beweging op reactie te baseren.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien/realiseren/
bergrijpen heb dat het het bewustzijn was dat ons in deze puinhoop heeft gestort en dat wedergeboorte betekent het losscheuren van lagen bewustzijn, totdat ik overblijf als ‘ik’.





Ik stel mij ten doel mezelf te onderzoeken waar en wanneer ik in beweging kom als reactie op hetgeen ik ervaar.



Ik stel mij ten doel een quantum blijvende verandering na te streven door te stoppen mijn beweging op reactie te baseren.


Reacties

Populaire posts