Dag 70 - Zelfbeweging en Zelftoepassing zijn mij 'vreemd'



Wat is vreemd?


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet echt te weten wat zelfbeweging en zelftoepassing is in plaats mezelf te realiseren dat dit is wat ik ga weten/leren (lichaam) binnenin het Desteni 'Ik' proces van zelfonwikkeling in
zelfvergeving en zelfoprechtheid om te worden als alles dat hier is.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb Zelfbeweging en Zelftoepassing 'vreemde' woorden te vinden - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb zelftoepassing en zelfbeweging niet als mij te hebben geleefd, maar aan/in een voorgeprogrammeerde alternatieve realiteit deelgenomen te hebben van gedachten, gevoelens en emoties en alles te doen volgens de gebaande paden wat mij geleerd is door degenen die mij zijn voorgegaan.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dingen bewust, onderbewust en onbewust aan te nemen van degenen die mij zijn voorgegaan - niet wetende dat hierin en als mezelf als de geest heb geprogrammeerd.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een geest te hebben gecreëerd die mij vervreemd heeft van mezelf als wie ik ben als leven.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen hoe ik leven na leven mezelf gevangen gezet heb in het geestesbewustzijnssysteem waardoor ik mezelf niet kan toepassen en bewegen als mezelf.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf bewogen te hebben op reactie en dat niets uit mezelf komt.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me niet te realiseren dat ik mijn programmering/box niet kan overstijgen/transcenderen zonder de toepassing van mezelf in zelfvergeving en zelfoprechtheid als één en gelijk als alles.







Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf af te scheiden van Zelfbeweging en Zelftoepassing door de geest van gedachten gevoelens en emoties toe te staan mij te onderdrukken wie ik ben als leven.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf terug te houden van zelftoepassing als mij.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf vervreemd te hebben van zelfbeweging en zelftoepassing als mezelf omdat er eigenlijk geen 'zelf' bestaat.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een slaaf te zijn van mijn gedachten, gevoelens en emoties en mezelf niet te sturen als zelfbeweging in zelftoepassing.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb eigenlijk wel gefrustreerd te zijn dat ik niet echt 'buiten de gebaande paden' kon komen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet echt opgestaan te zijn in en als mezelf, maar mezelf telkens weer onderdrukt te hebben binnenin gedachten, gevoelens en emoties en daarom niet te weten wat zelfbeweging en zelftoepassing is.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor zelfbeweging en zelftoepassing - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn om mij intiem met mijzelf en mijn lichaam hier te bewegen binnenin de opstanding in mezelf voor wereldgelijkheid als zelfgelijkheid.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in een fase van apathie te zijn beland vanwege mijn weerstand tegen zelfbeweging en zelftoepassing als zelf als mijn lichaam - en dus vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn geest een dergelijke grote macht/kracht over  mij te laten uitvoeren dat ik liever bezig blijf met onzinnige dingen hiert om me heen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als de geest mijn lichaam te oordelen en daardoor niet in beweging te komen als ik zou willen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang tezijn geworden voor bewegen en m.n. sport omdat ik bang ben dat ik geestesenergie genereee waar ik weer aan verslaafd raak. 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor energie.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet gelijk te staan aan en als van mezelf, maar te participeren in zelfoordelen en zelfdefinities.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb woorden te misbruiken om mezelf en anderen mee te oordelen en af te slachten in plaats mezelf te realiseren ik ben woorden; ik ben woord; ik ben leven; ik ben een; ik ben gelijk; ik ben expressie.







Ik stel mij ten doel te onderzoeken en op te lossen wat er tussen mij en mijn intieme relatie met mijzelf als mijn lichaam staat om zo hier te komen als het Fysiek/Aarde gelijk.



Ik stel mij ten doel geduld als mezelf en de mensheid te leven door adem voor adem mezelf terug te geven aan mezelf.



Ik stel mij ten doel mijzelf in en als mijn lichaam te bewegen en me niet door de geest geheel in beslag te laten nemen door me niet toe te passen als zelfbeweging als leven als alles één en gelijk.


Ik stel mij ten doel dit alles met anderen als mezelf te delen.





Reacties

Populaire posts