Dag 72 - De Geest verzekert mijn overleving en evolutie als Energie


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat de/mijn geest voortdurende zoekende is naar energie binnenin een relatie/relaties.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat als ik reageer op mijn partner dat ik in wezen als de geest op zoek ben naar energie.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een niet te lessen dorst als de geest te hebben in het zoeken waar ik op kan reageren als ik met mijn partner in huis ben.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat als mijn partner een aanval heeft van/door energieoverschot en ik daarop reageer als een aasgier om hem proberen te stoppen/temperen ik in feite via hem mezelf van mezelf kan afleiden en opladen als reagerend bewustzijnssysteem - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf van mezelf als zelf-aandacht af te leiden voor de gratificatie binnenin de superioriteit van mijn geest dat ik mijn partner zou kunnen stoppen in plaats zelf te stoppen en hier te leven in en als mijn fysieke lichaam.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb van mezelf te balen dat ik een reagerend bewustzijnsysteem ben en ben geworden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en bergijpen dat als ik me opwind - sexueel of anderszins - ik bezig ben de geest te verzekeren van overleving en evolutie als energie en dit meer waarde te geven dan leven als het constante stabiele hier zijn als zef als adem.





 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in en als angst als boosheid als energie bij het zien van de lichaamstaal van mijn partner - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn overleving en evolutie als energie als geest te verzekeren door wat ik met mijn menselijke fysieke ogen zie, hetgeen niet echt is wat ik zie.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb energie meer waarde te geven dan leven binneninn en door mijn reageren op mijn partner - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mijn partner als mezelf als leven te waarderen.Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor energie. 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ongelijk te staan aan energie.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb in eenheid en gelijkheid te staan/zijn met en als substantie en energie, het fysiek en de geest.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb relaties in het Fysiek te programmeren met Energie.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te herinneren/terug te halen hoe ik mijn externe realiteit/relaties programmeerde/manifesteerde/inprentte in mijn Onbewustzijn/Fysieke Geest - dat mijn Persoonlijkheden is komen te definiƫren en manifesteren in de Onderbewuste Geest en Gedachtepatronen in de Bewuste Geest; en ik zodoende slechts een resonerend bewustzijnssysteem ben geworden in plaats van een zelf-sturend organisme mezelf bewegend als leven in en als mijn lichaam binnnenin de creatie van wat het beste is voor alle leven.





Wanneer en als ik mezelf realiseer dat ik een reagerend bewustzijnsysteem ben - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe een reagerend bewustzijnsysteem te zijn, omdat ik mezelf realiseer dat dat geen leven is.



Ik stel mij ten doel mezelf te assisteren en ondersteunen in en als het schrijven, zelfvergeven en zelfcorrigerende toepassing te verzekeren dat binnenin en als mijn interactie met mijn partner, ik niet accepteer en toesta de superioriteit/inferioriteit spelletjes naar hem toe te spelen binnenin mezelf in de natuur van relatiedynamiek waar de Geest simpel zoekt naar energie, maar ik altijd stabiel blijf met adem in het spreken en interactief zijn als mijn proces van het mij assisteren en ondersteunen te stoppen te leven door energie-ervaringen als de Geest, maar in werkelijkheid hier leef met en als mij in en als mijn fysieke lichaam, energie-spelletjes stoppend en echt binnen te gaan in het leren wat het betekent te leven.


Ik stel mij ten doel te laten zien dat het voor mensen tijd is wakker te worden uit de illusie van Energie en beginnen te zien/realiseren en begrijpen dat wat we onszelf hebben aangedaan en zijn geworden, elkaar en dit fysieke bestaan als een geheel.


 - http://heavensjourneytolife.blogspot.com/p/timeline.html


Reacties

Populaire posts