Dag 73 - Reageren is een geestelijke Verslaving

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat reageren een verslaving is die ook wordt gepropageerd door de consumptiemaatschappij om maar bezet te blijven in en als de geest als energie en voortdurend op zoek te zijn naar het bevredigen van prikkels om als het systeem geactiveerd te blijven en ons niet te realiseren wie we zijn achter het scherm/bescherming van reageren.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf een systeem heb toegestaan en aanvaard heb waarin reageren 'normaal' is.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf een systeem heb toegestaan en aanvaard heb waarin reageren 'goed is.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat reageren het tegengestelde is van praktisch gezond verstand van het menselijk fysieke lichaam te zien wat het beste is voor alle leven.







Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien/realiseren/begrijpen dat reageren een verslaving van de geest is omdat ik me realiseer dat een reactie met energie is verbonden waarnaar ik als de Geest steeds zoekende ben in plaats van hier te zijn als de stilte in de wetenschap Ik ben God.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we als laboratoriumratten zijn waarop voortdurende prikkels worden uitgeoefend en we dan ook reageren in plaats te zien dat reacties conditioneringen zijn als hoe ik mezelf heb geprogrammeerd als robot mens.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het Zielconstructsysteem superioriteit en controle over en van onze Wezen van en als Substantie/Leven te laten hebben.





Ik stel mij ten doel te laten zien dat 'reageren' ons menselijke fysieke lichaam aantast en onze echte zelfwaarde vernietigt.



Reacties

Populaire posts