Dag 75 - Reizen en Voeding: Fysieke Verwaarlozing

Ik was de afgelopen twee dagen een ander helpen te verhuizen en aansluitend een dag gaan reizen; tegelijkertijd wilde ik zien óf en in hoeverre ik de punten van verwaarlozing van mezelf in mijn fysieke ondersteuning van mezelf door middel van voedsel kon transcenderen. Ik pas het bloedgroep O dieet toe wat onder andere inhoudt dat ik het beste geen glutenbevattende producten eet. De eerste dag bij het verhuizen van een vriendin (in proces) had ik niet mijn gekiemde brood gemaakt om mee te nemen en dus werd ik na het middaguur instabiel in en als mijn lichaam. Toen ik thuiskwam heb ik vijf van de glutenvrije boterhammen gemaakt om mee te nemen op de reis naar het duitse Eifelgebied.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf en mijn lichaam te verwaarlozen door niet voldoende voedsel tot me te nemen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn mezelf en mijn lichaam niet voldoende te kunnen ondersteunen met het juiste voedsel voor mijn lichaam als ik onderweg ben of bij andere mensen ben.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn dieet als beperking te zien in plaats mezelf te realiseren dat ik hierdoor de verwaarlozing/wegcijfering van mezelf als mijn lichaam kan leren begrijpen en transcenderen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf en mijn lichaam te verwaarlozen door te vergeten te eten.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb consequent voor het adequate voedsel voor mezelf te zorgen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen om 'speciaal' eten mee te nemen voor onderweg.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen dat ik specifiek voedsel voor mezelf en mijn lichaam nodig heb.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet zomaar wat uit tankstations onderweg te willen eten.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de boterhammen die ik gemaakt heb vergeten op te eten waardoor ik ze later niet meer kon eten omdat er vlees opzat en ik er bang van wordt dat het niet meer 'goed' is.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het zonde te vinden dat de boterhammen weggegooid moeten worden in plaats me te realiseren dat ik het aan de vogels, vissen of andere dieren kan geven en het dus geen zonde is - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat de werkelijke zonde is dat ik mezelf als mijn lichaam niet assisteer en ondersteun met het regelmatig eten.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf jarenlang aan huis gekluisterd te hebben omdat ik niet zonder op tijd eten en drinken kon/kan functioneren.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat doordat ik 7 jaar medicijnen heb gebruikt ik mezelf als mijn lichaam dermate beschadigd heb dat ik de consequenties nu evenredig terug zal dienen te wandelen.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te testen of ik mezelf wel aan mijn eigen regels/principes houdt om voldoende en op tijd te eten en zo niet mezelf te oordelen dat ik weer gefaald heb in plaats mezelf te realiseren dat dit een proces voor me is om mezelf als mijn lichaam te leren voeden met gezond verstand.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te balen dat ik niet gewoon als iedereen eet/kan eten in plaats mezelf te realiseren dat er niet zoiets bestaat als 'gewoon eten' omdat elk lichaam specifieke nutriënten behoeft en deze wetenschap nog een ondergeschoven kindje is in en als de mensheid aangezien de enorme en toenemende gezondheids- en fysieke klachten.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf niet toe te staan mezelf als mijn lichaam niet te ondersteunen met voldoende voedsel omdat ik vond dat een groot deel van de wereld bevolking ook weinig had waarom ik dan zo veel moet in plaats mezelf te realiseren dat ik door mezelf niet te ondersteune als leven ik juist de wereldhonger en armoede creëer binnenin de participatie in gedachten, gevoelens en emoties.Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb de havermoutpap te koken die ik had meegenomen voor de ochtend uit schaamte voor degene waarmee ik was.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat het wordt doorverteld als ik allerlei voedsel mee heb en het belachelijk wordt gemaakt dat ik voedsel zo belangrijk vind.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in een wereld/systeem waarin niet voor iedereen voldoende en adequaat voedsel heeft opdat iedereen zichzelf als het lichaam kan assisteren en ondersteunen .



Ik stel mezelf ten doel mezelf adequaat toe te passen binnenin de assistentie en ondersteuning van mezelf in en als mijn fysieke lichaam door te doen wat ik van mezelf vereis te doen.

Ik stel mij ten doel samen te werken in het tot stand brengen van een systeem van gelijkheid en eenheid waarin iedereen op aarde voldoende en adequaat voedsel kan eten om zichzelf als het menselijk fysieke lichaam te ondersteunen in het proces van zelf realisatie en geboorte in en als het Fysiek/Aarde.



Ik stel mij ten doel te accepteren dat mijn fysieke lichaam voeding nodig heeft.



Ik stel mij ten doel niet vooruit te lopen op zaken als hier als de adem en zonder voedsel kunnen leven.



DIP: www.desteniiprocess.com


Eqafe: www.eqafe.com


Agreement course: www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Reacties

Populaire posts