Dag 77 - Uit de kleren: Met Lichaam pronken vs. Verstoppen

Vandaag was ik uit varen met een vriend op/met zijn nieuwe zeilboot. Het was zo warm dat ik mijn kleren uit kon doen -  tot op een topje en broekje - eens we op het water waren. 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen voor mijn dikke benen/billen in en als negatieve energie-ervaring.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een tijdje te schromen omdat ik veel kilo's aangekomen ben en dat deze zo ook onder en op mijn billen zitten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb ook de tegengestelde emotie/reactie te ervaren en mijn dikke billen sexueel in te zetten om het spel van energieuitwisseling als positieve energie-ervaring.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen voor hoe mijn dikke benen/billen eruitzien.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb nodig te hebben dat mijn billen mooi/aantrekkelijk worden gevonden.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb met warm weer mezelf comfortabeler in mijn lichaam te voelen/ervaren.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in de polariteit van mijn lichaam verstoppen versus met mijn lichaam pronken.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn lichaamsenergie te hebben gebruikt om 'positieve'/'negatieve' ervaringen in en als de geest te ervaren/energie te genereren - alsook te verlangen naar een 'neutrale houding' tov mijn lichaam in plaats mezelf te realiseren dat dit een oneindigheid/perpetuum mobile is wat ik simpel kan stoppen door de stoppen te participeren in gedachten, gevoelens en emoties naar mijn lichaam.











Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf comfortabeler te voelen in en als mijn lichaam doordat een mannelijk wezen mijn lijf/billen mooi/ aantrekkelijk vindt en tegelijkertijd het vervelend te vinden dat iemand zichzelf energetisch/sexueel oplaadt bij het zien van mijn lichaam.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard mezelf vrij uit te drukken in en als mijn lichaam.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als de Geest te voeden aan en met de 'positieve' woorden/energie die worden gesproken over mijn billen/lijf om zo mijn negatieve lichaamservaring mee weg te moffelen.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard van de uitdrukking Rubens vrouwen kokhalsneigingen te krijgen alsof 'vrouwen' hun lichaamsontwerp zijn  -en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in en wereld/systeem waarin  vrouwen worden gedefinieerd naar hun lichaamsontwerp.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definiëren naar mijn lichaamsontwerp van of dun of dik.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het ene lichaamsdeel te prefereren boven het andere en zo een hierarchie in en als mijn lichaam te hebben gecreëerd en te creëeren.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te balen dat ik het vaak zo koud heb dat ik veel kleding aanmoet.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het liefst luchtig gekleed te gaan.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb graag opzichtig gekleed/schaars gekleed te gaan.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te neigen naar met mijn lichaam pronken en dus te balen dat ik niet meer met mijn lichaam kan pronken omdat ik te oud/te dik ben.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard om simpel hier te zijn in en als mijn menselijk fysieke lichaam en mezelf te ontspannen met mezelf, mijn lichaam en de omgeving.




Ik stel mij ten doel de relatie van mijn geest tot mijn lichaam verder te onderzoeken op deze 'energie' definities.



Ik stel mij ten doel aan te tonen dat wij in werkelijkheid vlees zijn en niet geest.



Reacties

Populaire posts