Dag 78 - Ik ga niet accoord - karakter herscripten tot Leven Gelijk




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de stem die binnenin zegt "ik ga niet akkoord" te volgen/geloven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb automatisch niet akkoord te gaan in plaats te zien/kijken wat er werkelijk gaande is.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te lui te zijn om echt te gaan kijken/zien wat er speelt in plaats mezelf er gemakkelijk van af te naken door snel te denken dat ik niet akkoord ga.









Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te participeren in een wereld/systeem waarin 'het eens zijn" bestaat binnenin afgescheiden groepen waarvan de leden het dan eens zijn over een aantal punten in plaats de gehele mensheid als groep te zien en daarin te komen tot een punt van overeenkomst/agreement.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen dat het mijn geest is die het oneens wil zijn/ niet accoord wil gaan om superieur te kunnen blijven aan dat wat hier is als anderen als mij.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de geest altijd de twist wil zoeken voor energie.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb geirriteerd te worden als iemand mij vertelt wat ik al weet in plaats mezelf te realiseren dat nederigheid is overeen te komen met een ander als mezelf wanneer ze zeggenn wat ik al begrijp omdat ik begrijp dat mijn ondersteuning meer zal betekenen dan een punt te maken dat ik meer weet.







Ik stel mij ten doel te zien overeen te komen met anderen als mezelf.


Ik stel mij ten doel aan te tonen dat het enige echte karakter in de echte ruimte/tijd materie dimensie het Vlees als Zelf is, Hier Ademend - als het actuele punt dat mijn/onze participatie in deze wereld als dit Leven definieert. 






Reacties

Populaire posts