zondag 8 juli 2012

Dag 80 - "Gevoelens van mensen respecteren" ontmaskeren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor 'gevoelens' van mensen omdat deze met hand en tand worden verdedigd in plaats mezelf te realiseren dat ik bang ben voor mijn eigen angst (emotie).


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in de participatie in angst het exacte bipolaire geestsysteem in stand houdt van 'positief'/gevoelens en 'negatief'/emoties en alles wat deze wereld als mezelf rot maakt.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb in mezelf te zijn opgestaan en mezelf te leven als iedereen als één en gelijk, maar geleid te worden door een angst dat als ik andere mensen hun gevoelens kwets ze boos worden op mij en mij iets aan willen doen in plaats mezelf te realiseren dat ik in wezen bang ben voor de dood, dat mijn ego bang is voor de dood, want ikzelf ben oneindig hier in en als Stof.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren hoe ik een ander als mezelf kan ondersteunen in te zien dat gevoelens irreëele dingen zijn die voortkomen uit gedachten.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb anderen als mezelf te ridiculiseren omdat ze participeren in gevoelens wat ik stompzinnig vind in plaats mezelf te realiseren dat ikzelf stompzinnig ben door niet gelijk te staan/nederig te zijn in wat ik al begrijp en anderen te ondersteunen in de realisatie.




Ik stel mezelf ten doel te laten zien dat gevoelens en emoties niet werkelijk zijn.




Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het belachelijk maken/ridiculiseren van menselijke gevoelens en mijn ondersteuning te verlenen omdat ik begrijp dat mijn ondersteuning meer zal betekenen dan proberen een punt te maken dat ik meer weet.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen