Dag 82 - Kiespijn: Vastbijten, Vastlopen en Loslaten

Als/wanneer ik mezelf toesta en accepteer een besluit te maken voor bewustzijn, zal ik binnen het bestaan gaan ervaren en de existentiële consequentie zijn van bewustzijn - als ik het besluit voor leven maak en wandel en leef en leven word, zal dit zijn wie ik ben en wat ik zal wandelen.

~ Sunette Spies


Al enkele dagen had ik extreme kiespijn in mijn linkerboven - en onderkaak. De hele nacht bleef ik rondjes lopen in mijn slaap/onderbewustzijn. Vanochtend liep ik hierin volledig vast doordat ik mijn ontbijt - havermoutpap met vijgen niet kon eten - en ik zo 'vast' zat ik mezelf en kwaad werd op de pijn dat ik op een gegeven moment de hap die ik genomen uitspuugde, IngridS belde voor ondersteuning en op de brommer sprong om 'los' te komen van mijn programmering. Intussen voortdurend huilend/ loslatend van totale onmacht. Mijn partner vroeg nog wat er was waarop ik zei "Niets" precies waar ik zelf zo'n hekel aan heb als hij dat zegt. Ik zag gelijk dat klopt niet, maar ik moet nu weg en hier uit komen met Ingrid, ook in Desteni gelijkheidsproces.

In de Desteni leiderschapsforumchat had ik van Sunette Spies gelezen dat pijn een 'verstoppen' aangeeft. De laatste dagen was ik in mijn frustratie een communicatie van/met mijn partner af aan het dwingen m.a.w. ik had mezelf vastgebeten in een denken te moeten communiceren met mijn partner terwijl ik me tegelijkertijd realiseer dat ik hier ben om eerst de geest te stoppen om te kunnen communiceren als mezelf. Hier lopen dus duidelijk wat draden door elkaar heen. Samen met Ingrid kwamen we uit en aantal punten. Nu nog mezelf uitschrijven/herscripten om herhaling/tijdlussen (stomheidslussen) van Energie als Demonische Bezetenheid te voorkomen.






Voor Zelfoprechtheid is moed nodig.



Achter de kiezen hebben = opgegeten hebben. Mezelf als substantie opgegeten hebben, opgeslokt en gegeten door de geest van gedachten  gevoelens en emoties. Geest als energie = de allesconsumerende machine.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mijn hele levenservaring hier op Aarde is voorgeprogrammeerd – en dat dat programma zich bevindt in de blauwdrukken van de tanden die ik op dit moment in mijn MOND heb.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de blauwdrukken van de Systeemtanden, die worden ontwikkeld en doorkomen wanneer mijn Zuivere Tanden eruit vallen, vanuit het voorgeprogrammeerde geest-/mindbewustzijnsysteem al zijn gemanifesteerd en al werden ingeplant op het moment dat ik nog druk bezig was mezelf in de baarmoeder te ontwikkelen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb pijn nodig te hebben om mezelf te realiseren dat ik mezelf en een ander geweld aan doe door mezelf niet te leven als zelf-aandacht, maar mijn bewustzijn op een ander te plaatsen - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een besluit te maken voor bewustzijn in plaats voor leven.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een ander aan te doen wat ik zelf niet wil mij geschiedt en gescheidt, dat iemand zijn aandacht op mij plaatst en niet bij zichzelf blijft.


Kiezen of delen



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te worden op de kiespijn in plaats mezelf te realiseren dat fysieke pijn mij aangeeft waar ik bewustzijnssystemen vasthoudt, toepas en los kan laten - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te worden op een programmering van mezelf als bewustzijnsysteem door me vast te bijten in het communiceren met mijn partner in plaats eerst mijn geest/interne conversaties te stoppen zodat ik kan leren mezelf uit drukken als mezelf.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als ik mijn aandacht op mijn partner plaats/vestig ik niet hier ben als zelf-aandacht als de adem, maar daar in mijn geest mezelf verstop, mezelf af willende leiden van mijn innerlijke conversaties en deze vervolgens op mijn part-ner projecteer; ik realiseer me dat mijn PARTner mij mijn 'verloren DEELtjes' laat zien.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik mezelf als mijn fysiek misbruik door mijn aandacht op een ander te plaatsen/vestigen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat het erg is als ik iemand anders nodig heb om uit mijn geest te kunnen komen in plaats mezelf te realiseren dat dat is waarom we hier op aarde zijn om elkaar te ondersteunen en assisteren bij het stoppen van de geest en geboren te worden als en ik het fysiek.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een hekel te hebben aan wanneer mijn partner antwoord met "niets" in plaats van zelfeerlijk in mezelf te zien dat ik ook bang was om te vertellen wat er scheelde, angst voor oordeel, het oordeel van anderen gebruikend om mezelf te oordelen - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn voor mijn eigen angst/oordeel.






Ik stel mezelf ten doel om het programma dat zich bevindt in de blauwdrukken van de tanden die ik op dit moment in mijn MOND heb te verwijderen door zelfvergeving in zelfeerlijkheid, ademen en schrijven om in mijn eigen kracht te gaan staan en mezelf te besturen zoals ik werkelijk vanbinnen ben.




Ik stel mij ten doel mijn fysieke lichaam te bevrijden/zuiveren van de manifestaties van de blauwdrukken van mijn Systeemtanden.




Ik stel mezelf ten doel mezelf en anderen als mezelf te laten inzien/realiseren dat als/wanneer ik mezelf toesta en accepteer een besluit te maken voor bewustzijn, ik binnen het bestaan ga ervaren en de existentiële consequentie ga zijn van bewustzijn - als ik het besluit voor leven maak en wandel en leef en leven wordt, dit is wie ik zal zijn en wat ik zal wandelen.




Ik stel mezelf ten doel te stoppen mijn aandacht te vestigen op mijn partner en ook anderen als mezelf gewaar te maken van de verwoestende effecten van bewustzijn op de echte zelfwaarde, lichaam en mensheid als één/geheel.




Ik stel mezelf ten doel mijn geest/interne conversaties te stoppen zodat ik kan leren mezelf uit drukken als mezelf.



Ik stel mezelf ten doel te stoppen me daar in mijn geest te verstoppen door mijn innerlijke conversaties te stoppen en mezelf hier te brengen als zelf-aandacht.


Ik stel mezelf ten doel mezelf fysiek te ondersteunen door 'zelf' 'zelfondersteunend' te worden, mezelf te leven als zelf-aandacht adem voor adem mezelf teruggevend aan mezelf en ook anderen te assisteren en ondersteunen in het proces van zelf-realisatie.



Ik stel mezelf ten doel mezelf te realiseren dat ik assistentie en ondersteuning van/door anderen aan mag nemen binnen het principe van zelfoprechtheid, dat we allemaal gelijk/hetzelfde zijn.




Ik stel mezelf ten doel mezelf vrij uit te drukken in zelfoprechtheid - vrije expressie als zelf te leven; te communiceren in eenheid en gelijkheid als mezelf.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts