Dag 83 - Sex en Relaties in het Bestaan: Waarschuwingen

In Eqafe audio materiaal Reptilianen - Seks en Relaties in het Bestaan - Deel 5 hoorde/zag ik het punt van toekomstige voorspellingen/gewaarschuwd zijn door mensen met betrekking tot mijn 'vriendjes' dat tegenin ging met het besluit dat ik al had gemaakt. Een begin hier, oefengrond om te kijken naar de consequenties van de relaties die ik niet onder ogen wilde zien.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we onszelf als het wezen, als het individu in de geest het proces terug moeten wandelen naar onszelf als substantie als de enige weg die we terug zullen keren naar Bron in het proces dat we wandelen door gewaarwording.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we op een kruispunt zijn in het bestaan waar we òf terug zullen keren naar naar Bron/Substantie dat we zijn en vandaar opkomen in gewaarwording en creëeren in gewaarwording òf we gaan onszelf terugkeren tot Bron/Substantie binnenin het bestaan
door een martelend proces van langzame maar zekere zelfdestructie.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een toekomst wordt voorspeld gebaseerd op voorspelbaarheid, bijvoorbeeld mensen die ons waarschuwen voor de effecten van bepaalde dingen en consequenties van relaties; en het toch gaan doen.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb van de beginne waarschuwingen voorzichtig te zijn met die en die relatie - in de wind te slaan, terwijl ik ergens de consequenties wel wist waarin ik zou belanden.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb vier relaties te hebben gevoerd waarvoor ik toch wel in enigerlei mate gewaarschuwd was, maar ik niet wilde geloven, ik niet wilde horen, omdat ik niet direct fysiek ben geconfronteerd met de consequenties; dit is nog steeds prominent in deze wereld, in menselijke wezens.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat die ervaring waar de consequentie wordt getoond geproken is en iemand in staat is in een moment te herkennen dat die consequentie feitelijk een realiteit is en een mogelijkheid is om een realiteit te worden.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we dit interessante ding hebben geheten ego waarin we zullen proberen en bewijzen dat iedereen anders het fout had - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat dit een primair overlevingsmechanisme is dat - door de Repilianen - geprogrammeerd is in de geest van de mens om voortdurend en constant in cycli te zijn van individuele overleving door competitie.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb tegen beter weten in de relaties te zijn aangegaan en/of ze blijven voortzetten omdat ik zo overweldigd was dat ik het moest doen ongeacht de consequenties en dat het me in enorme problemen heeft gebracht.


Reacties

Populaire posts