Dag 86 - Het Schriftgeleerde Karakter

Dat Zoeken We Op...

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf het karakter van schriftgeleerde te hebben aangemeten omdat dat zo in mijn (voor)ouderlijke lijn van vaderskant te doen gewoon was en waarvan ik aangenomen en aanvaard had dat dat zo hoorde - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de persoonlijkheid van mijn vaders te hebben overgenomen, gecopieerd en gedupliceerd in plaats mezelf te realiseren dat ik in wezen geen geschreven woorden nodig heb om mezelf te leven als wie ik ben als de adem als één en gelijk als alles; dat het geschreven woord het meest bedrieglijke is dat er bestaat.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definiëren als schriftgeleerde als excuus mezelf niet leven als wie ik ben als eenheid en gelijkheid van leven, maar boeken/geschriften nodig heb voor mij als mijn geest/ego/programmering voor mijn onlesbare dorst naar kennis en informatie en bevestiging.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik 'iets moet opzoeken' in plaats mezelf te realiseren dat alles hier is als mezelf en ik door zelfoprechte introspectie alles kan zien in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iets zeker te willen weten in plaats mezelf zeker te maken van mezelf als wie ik ben als leven gelijk.


IK vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het karakter van schriftgeleerdheid niet leven gelijk is, maar een overlevingstechniek uit angst/ego/denken dat als iemand komt en ik geen antwoord klaar heb dat het voor mij voelt alsof ik doodga in plaats mezelf te realiseren dat slechts ego/geest denkt dat ik doodga, want wie ik ben is oneindig hier als Stof/Bron/Substantie.

IK vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mijn leven als schrifgeleerde karakter een illusie is.

IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb dat niet weten onaanvaardbaar is omdat alles is te weten volgens mij - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een agressieve vorm van leergierheid te bezitten hetgeen mij een bezeten karakter doet geven.






Ik stel mezelf te doel te laten zien dat het geschreven woord het meest bedrieglijke is wat op Aarde bestaat; dat alle kennis en informatie op aarde gemanipuleerd is.

Ik stel mezelf ten doel mezelf als leven niet afhankelijk te maken van boeken/geschriften.

Ik stel mezelf ten doel te laten zien dat alleen het fysiek/vlees echt (karakter) is.

Ik stel mezelf ten doel alle illusies als karakters/gedachten te verwijderen door zelfvergeving in zelfeerlijkheid, schrijven en ademen.

Ik stel mezelf ten doel het woord 'schriftgeleerde' als levend woord als mij te leven als een schrift waarin ik mij schrijf/herprogrammer naar leven hier in en als mijn fysieke lichaam binnenin de realisatie dat adem het voedsel is voor mijn lichaam.




Reacties

Populaire posts