Dag 87 - Het Luisteraar/Luistervink Karakter

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb luisteren van kindsaf aan als karakter te hebben aangenomen omdat als mijn ouders aan het praten waren wanneer ik bed lag ik dit interpreteerde als dat ze het over mij hadden dat ik iets 'verkeerd'/ 'slecht'/'fout' had gedaan en ik dus uit angst-gewaarzijn alles wil horen en een luisterend karakter heb aangelegd om mijn overleving in te dekken.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb iemand/een karakter te zijn met altijd wel een luisterend oor voor de ander.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het fijn te vinden als ik gezien met als iemand/een karakter met een luisterend oor zodat ik toch een 'functie' heb.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb luisteren vanuit een angst-gewaarzijn / negatieve energie ervaring te zijn gestart zonder mezelf te realiseren dat ik zelfonoprecht ben als ik niet start vanuit het punt van één en gelijk.





Een luisterend oor?


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in staat ben te horen wat wordt gesproken als de woorden die hier zijn zonder een film binnenin mij en als mijn geest te maken van wat het is dat de andere persoon over praat en door dit vergeef ik mezelf da ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn niet in staat te zijn te horen als ik hier ben en door deze angst vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb afscheiding te creëeren binnenin en als mezelf door het maken van een alternatieve realiteit binnenin en als mezelf waar ik in staat ben te zien wa t het is dat de persoon zegt door het creëeren van een film over de woorden die worden gesproken waar ik in staat ben deze film in en als mijn geest te zien.



Morgen voeg ik zelfverbintenissen toe.





Reacties

Populaire posts