Dag 89 - Deconstructie Karakterhoroscoop: Weegschaal

Er zitten meerdere karakters verborgen in de constructie van de Weegschaal programmering. O.a.. ze delen gewoon graag - Karakter.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik mezelf moet kunnen vinden in de beschrijving/karakterisering van een weegschaal in plaats mezelf te realiseren dat het een zelfprogrammering/zelflimi-tering is en ik in werkelijkheid één en gelijk als fysieke entiteit ben en dus ben ik alles en iedereen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik de karakterschets van de astrologische weegschaal praktisch te gebruiken om te zien in welke persoonlijkheden ik mezelf gevangen houdt.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definiëren als een luchtteken in plaats mezelf te realiseren dat ik in essentie de adem van leven ben.





Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definiëren als een denker in plaats mezelf te realiseren dat ik door te participeren in gedachtes/ karakters/persoonlijkheden ik creëer wie ik niet echt ben en daar vervolgens dan in verstrikt raak.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb via de ander een middenweg te vinden in plaats hier al mezelf als adem te leven, alleenstaand en toch samenwerkend met anderen als mezelf in zelfovereenkomsten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken/geloven dat er een middenweg is in plaats mezelf te realiseren dat wat ik zie en kan aanraken echt is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard relaties buiten mezelf heel belangrijk te vinden zonder mezelf te realiseren dat de enige echte relatie met zelf is, de realiteit van zelf onder ogen ziende in een zelfovereenkomst en vandaaruit gelijkheidsrelaties bouwend met alles en iedereen op Aarde als zelf één en gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard een enorme perfectionist te zijn die altijd op zoek is naar evenwicht en harmonie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realisere en begrijpen dat 'evenwicht' en 'harmonie' alleen werkelijk kunnen zijn in een 'systeem'/wereld van eenheid en gelijkheid.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard een gruwelijke hekel te hebben aan ruzie en daarom altijd te zullen proberen een compromis te vinden in plaats mezelf te realiseren dat hekel in angst-gewaarzijn/negatieve energie-ervaring/ zelfonoprechtheid is gefundeerd en zo een compromis altijd een zelfcompromis/ zelfcompromitterend is - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard een compromis proberen te vinden/sluiten en mezelf niet simpel te realiseren dat te doen wat gezond verstand is binnen het principe wat het beste is voor alle leven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te definiëren als een 'geboren diplomaat' in plaats mezelf te realiseren dat elke zelfdefinitie een beperking is van wie ik ben; dat wie ik werkelijk ben oneindig hier is in en als mijn menselijke fysieke lichaam als de adem als het vleesgeworden woord dat leven is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb als de weegschaalmens van mensen te houden - in principe van alle mensen zonder mezelf te realiseren dat iedereen als ikzelf bestaat in en als afscheiding van zelf en dus ook van echte liefde als gelijkheid- en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat 'houden van'/liefde alleen echt is als gelijkheid - van iedereen gelijkelijk houden, niet eentje boven de ander.




Ik stel mezelf ten doel te laten zien dat astrologische karakters voorgeprogrammeerde realiteiten zijn.


Ik stel mezelf ten doel de karakterschets van de astrologische weegschaal praktisch te gebruiken om te zien in welke persoonlijkheden ik mezelf gevangen houdt.



Ik stel mezelf ten doel de lucht in en uit te ademen als mezelf als leven in en als mijn vlees.


Ik stel mezelf ten doel te stoppen met participeren in gedachtes/karakters/ persoonlijkheden.



Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het leven van een 'middenweg' en hier stevig in en als mezelf al-een te staan.

Ik stel mezelf ten doel de enige echte relatie met mezelf te realiseren, de realiteit van zelf onder ogen ziende in een zelfovereenkomst en vandaaruit gelijkheidsrelaties met alles en iedereen op Aarde op te bouwen als zelf één en gelijk.



Ik stel mezelf ten doel 'de perfectionist'/'de diplomaat'/'wil gewoon graag delen'- karakters in andere blogs uit te schrijven en vergeven - alsook mondeling door de dag heen.


IK stel mezelf ten doel te stoppen mezelf te compromiteren door te doen wat het beste is voor iedereen wat gelijk het beste is voor mij.


Ik stel mezelf te doel te laten zien dat zelfdefinities ons mensen beperkt in wie we echt zijn en aan te tonen dat weveel groter zijn dan we denken mits we het denken kunnen transcenderen met zijn allen en hier in individuele zelfexpressie ech tot leven te komen.


Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat echte liefde gelijkheid is en deze liefde te leven als mezelf.


Reacties

Populaire posts