Dag 90 - Afstandelijke of Rigide Karakter Elimineren

Voor meer perspectief

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als mijn geest /ego te bedienen van een afstandelijk/rigide karakter wanneer ik verwarring ervaar,  wanneer meningen/oordelen in mij in gevecht zijn met elkaar omdat ik niet hier sta één en gelijk als het moment als een situatie en als alles dat erbij betrokken is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb verwarring te ervaren door niet hier één en gelijk te staan als het moment, de situatie en al het andere - als het sturende principe - en hierin ook vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb niet hier te staan als het sturende principe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb meningen/oordelen in mij in gevecht te laten zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb de sterke behoefte te hebben om te voldoen door middel van presteren - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb voorbij te gaan aan wie ik ben als leven binnenin die prestatiedrang/geldingsdrang dat mij is opgelegd/ik mijzelf heb opgelegd door en als het systeem van overleven hier op aarde.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb graag een ongeschonden beeld van mezelf te creëeren in plaats mezelf te realiseren dat een beeld niet echt is en dat alleen echt is wie ik ben in elk moment van ademen - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mijn hele leven een illusie is omdat het gebaseerd is op beelden/gedachten wat irreële realiteiten zijn.


Kai Savelsberg, ‘Stille Wasser’, (2009)



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard haastig en ongeduldig te zijn om de prestatie gedaan te hebben in plaast mezelf te realiseren wie ik ben in wat ik doe en mezelf volledig te geven in het moment van leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard mezelf terug te willen trekken in situaties waar ik geen sturing aan kan geven in plaats mezelf te realiseren dat ik alleen aan en als mezelf sturing kan geven als het sturende principe binnenin het gezonde verstand in elk moment van ademen te doen wat het beste is voor iedereen is het beste voor zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard afstandelijk te worden/doen wanneer "ik het allemaal niet meer overzie" in plaats mezelf te realiseren dat ik niets hoef te overzien, omdat ik mezelf realiseer dat ik door het werkwoord "overzien" mezelf over het hoofd zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard een stap naar achter in mezelf te doen in plaats van een stap naar voren. Hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb met het karakter "van werken achter de schermen" te schermen om mezelf als overlevingssysteem veilig te stellen in plaats van een stand in mezelf in te nemen als leven als één en gelijk als alles en verantwoordelijkheid te nemen voor allen als één door het communiceren in eenheid en gelijkheid met anderen als mezelf.

--- 

Ik stel mezelf ten doel wanneer ik verwarring ervaar, wanneer meningen/oordelen in mij in gevecht zijn met elkaar hier te staan één en gelijk als het moment als een situatie en als alles dat erbij betrokken is.

Ik stel mezelf ten doel zelf het sturende principe te zijn.

Ik stel mezelf ten doel te laten zien dat het participeren in meningen/oordelen verWARring zaait in en als de mens(heid) en meningen/oordelen in wezen misbruik van iets/een ander als zelf zijn.

Ik stel mezelf ten doel te laten zien dat beelden nooit echt zijn; dat alleen echt is, dat is wat fysiek is.

Ik stel mezelf ten doel Geduld te LEVEN (naar het voorbeeld van Anu), dat het niet slechts een ervaring wordt die ik inga, die afhankelijk is van externe stimuli.

Ik stel mezelf ten doel ook de aangrenzende karakters als het elitaire/arrogante karakter die het verlegen/bescheiden karakter in stand houdt te onderzoeken en vergeven in mezelf.


Ik stel mezelf ten doel te realiseren wat Echte Communicatie is zodat ik niet meer in karakters/rollen hoef te stappen die mij niet dienen wie ik ben als leven - als zelf als organisme en zo ook anderen te assisteren en ondersteunen.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts