Dag 94 - Triggerpunten identificeren die Reacties 'veroorzaken'

Bevrijding van triggers - bevrijding van het reagerende bewustzijn. Om reacties te stoppen; reacties in en als de geest hebben een verwoestend effect op ons menselijke lichaam/weefsel/ substantie.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een trigger een mechanisme is, dat een proces in mijn geestesbewustzijnsysteem in gang zet - om mij te verslaven aan reacties.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een trigger een mechanisme is die reacties uitlokken in de geest die een verwoestend effect hebben op ons menselijke fysieke lichaam hetgeen we niet op korte termijn merken maar op de lange termijn als ouderdomverschijnselen e.d..

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb triggerpunten te identificeren binnenin een gebeurtenis die de reactie van opwinding binnenin en als mij 'veroorzaken'.


Gebeurtenis waar ik steeds op blijf reageren is als mijn partner ontbijt en lunch gaat maken en eten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik op twee manieren kan handelen: de ene manier is reageren, de andere is antwoorden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat reactie voortkomt uit mijn conditioneringen van het verleden; dat het automatisch is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen ik antwoord vanuit mijn aanwezigheid, mijn gewaarzijn; het is niet automatisch.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb heftig te reageren wanneer mijn partner heel luidruchtig spullen uit de kast pakt om te gaan eten.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te reageren wanneer mijn partner met heel veel kabaal zijn brood gaat snijden.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb al 1.000 keer te hebben gevraagd of het wat zachter kan.


Triggers zijn om in de valletjes van de geest/matrix te trappen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te worden wanneer mijn partner heel veel kabaal maakt om een ontbijt/lunch te nuttigen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb kwaad te worden wanneer mijn partner met heel veel kabaal kastjes en deuren open en dicht smijt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het angsten zijn die door mijn oren gaan (fears through ears).

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te realiseren dat wanneer ik hoor - alles wordt omgezet in elektriciteit die het systeem stimuleert of impulsen geeft om te komen met een programma dat is geprogrammeerd.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat mijn partner niet de oorzaak is maar dat mijn reacties gebaseerd zijn op conditioneringen uit het verleden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat ik in de val van bewustzijn trap wanneer ik niet in en als mijn aanwezigheid, mijn gewaarzijn hier ben als één en gelijk als het geluid/kabaal.




Wanneer en als ik mezelf heftig zie reageren wanneer mijn partner heel luidruchtig spullen uit de kast pakt om te gaan eten - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe heftig te reageren wanneer mijn partner heel luidruchtig spullen uit de kast pakt om te gaan eten, omdat ik mezelf realiseer dat mijn reacties voortkomen uit mijn conditioneringen van het verleden; ik realiseer me dat het automatisch is. In plaats - pas ik de 4x4 ademhaling toe adem mezelf door/uit mijn conditionering.




Ik stel mezelf ten doel zorgvuldiger te werken aan het identificeren en verwijderen van triggerpunten om mijn geestesbewustzijnsysteem minder en minder speling/ruimte te geven om zichzelf te ontbranden/opladen en uiteindelijk allemaal te stoppen totdat ik hier ben als constant op ieder moment, waar niets beweegt in mezelf, zoals wie ik ben op ieder moment.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met ofwel door een 'positieve' lading (gevoel) ofwel door een 'negatieve' lading (emotie) te genereren in en als de geest.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen een batterij voor de matrix te zijn.


Reacties

Populaire posts