Dag 96 - Het Eeuwige Commentaar Karakter

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb continue commentaar te leveren op het gedrag van mijn partner om mezelf zo vrij te pleiten van hier aanwezig zijn als mezelf en mezelf te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf te ergeren aan mijn partner in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat ik me erger aan mijn eigen gedachten/backchat/commentaar in mijn hoofd, omdat het niet stil is in mijn hoofd en vervolgens mijn ongenoegen op hem projecteer - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn ongenoegen op mijn partner te projecteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb commentaar te leveren die zeer zelden ergens toe leidt - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb mijn partner praktisch te ondersteunen als mezelf, omdat ik me realiseer dat alles een spiegel van mezelf is en ik moet onder ogen moet zien.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb het woord 'commentaar' als 'slecht'/'negatief'/'verkeerd' waarderen in de geest omdat ik als kind niet toegestaan was commentaar te leveren - alleen mezelf gehoorzaam te onderschikken aan wat vader=God te zeggen had - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mezelf als kind te ondergeschikt te hebben aan wat vader=God te zeggen had uit angst voor reprimande en verstoten te worden en niets meer te hebben.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb mijn partner lastig te vallen met mijn commentaar wanneer ik bij hem ga zitten of staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te vinden dat ik mag zeuren.

 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb stil te zijn in de geest wanneer ik in de buurt van mijn partner ben.

 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb onechte communicatie te hebben met mijn partner als mezelf door mezelf over te leveren aan commentaar (in mijn hoofd als de geest).


 

Ik stel mezelf ten doel hier aanwezig te zijn als mezelf in interactie met mijn partner en mezelf te veranderen; niet andersom.

Ik stel mezelf ten doel stil te worden/zijn in mijn hoofd/geest wanneer ik met mijn pantner ben, in de wetenschap dat ik God ben.

Ik stel mezelf ten doel commentaar dat nergens toe leidt te onderscheiden van commentaar dat een ander als mezelf kan assisteren en ondersteunen.

 
Ik stel mezelf ten doel één en gelijk te staan als het woord commentaar en het te leven als mezelf.



Reacties

Populaire posts