Dag 99 - Verlangen in een Klooster te Werken Karakter


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan het verlangen te hebben in een klooster te willen treden, zoals vele van mijn voorouders dit hebben gedaan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb een plaatje in en als mij te hebben laten bestaan van een kloostertuin, een makkelijk wijd gewaad en een sobere levensstijl met afwisselend fysiek en mentaal werk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb me van de moderniteiten van de wereld te hebben willen onttrekken door te denken aan een leven in een klooster ondanks dat ik niet iets met een God wilde wat me ook terughield om werkelijk gevolg te geven aan dit verlangen.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb bang te zijn van mensen met een God(sbeeld) in plaats mezelf te realiseren dat ik in feite bang ben voor mezelf omdat angst altijd angst voor zelf is.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in een klooster te willen trekken om dicht (kloos) bij mezelf te kunnen blijven en in feite de rest van de wereld het maar uit te laten zoeken - en dus vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb in eigenbelang te bestaan en niet te zoeken naar een oplossing waardoor iedereen in een 'serene/orderlijke rust' kan leven.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mijn verlangens, gedachten en wensen niet van mij maar van het DNA in - en als - mijn fysiek menselijke lichaam dat àlle voorgeprogrammeerde, vooraf ontworpen informatie bevat, die is opgehaald uit mijn moeder en vader en uit het collectieve onbewustzijn van het Verenigd Bewustzijnsveld van dit hele bestaan.





Ik stel mezelf ten doel alles wat in mijn voorouderlijke lijnen zit op te ruimen mezelf door zelfvergeving in zelfoprechtheid.

Ik stel mezelf ten doel plaatjes uit mijn geestesbewustzijnsysteem te verwijderen.


Ik stel mezelf ten doel 'dichtbij mezelf' blijven te transformeren naar hier zijn als zelftoepassing als de adem in en als mijn menselijk fysieke lichaam.


Ik stel mezelf ten doel mezelf toe te passen en aan te tonen dat dit DNA niet klopt.


Ik stel mezelf ten doel het ontwerp van DNA aan te tonen wie ik werkelijk ben.



Reacties

Populaire posts