Dag 104 - Evaluatie na ruim 100 Blogs Zelfvergeving

Wat ik op mijn reis in mezelf heb ontdekt aan patronen/punten en wat ik mezelf van gewaar wil zijn/leven zet ik hierop 'een rij':

  • één met mijn woorden SPREKEN

  • erop letten waar aan mijn woorden die ik gebruik herinneringen hangen want deze zijn geladen met emoties en/of gevoelens die meeresoneren in mijn lichaam en mijn water doen roeren/bewegen.

  • gewaar zijn van het ontvangen en zenden principe om er niet in te trappen dat wat ik 'aflees'/ontvang van een ander (voornl. bij mijn vader en partner) weer ander programma in me aan

  • mezelf pushen in actie te komen in schrijven, studeren, Eqafe aankopen luisteren, Eqafe materiaal vertalen, FYSIEKE activiteiten ontplooien, ADEMEN, ...

  • nederigheid leven als mij




Ook betrek ik in deze post wat we vanavond op het Desteni Leiderschapsforum hebben besproken met Sunette en Bernard aangaande hetGEEN we onder ogen moeten zien willen we als mensheid veranderen in eenheid en gelijkheid van leven:



Er is EEN ding dat de Eenheid van deze Wereld als Mensheid BEPAALT (beperkt) wat op elke manier OP VOORHAND ALLE KEUZE bepaalt die gemaakt zal worden en ooit zijn gemaakt om te verzekeren DAT GEEN ENKELE VERANDERING WERKELIJK ooit gebeurt en dat is?

LIEFDE -- Het is IN FEITE LIEFDE -- pure LIEFDE

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat liefde verzekert dat geen enkele verandering werkelijk ooit gebeurt, omdat ik mezelf realiseer dat liefde uit angst is geboren.

Ik creëer angst voor iets of iemand - vervolgens afscheiding en daarom de behoefte er liefde voor te gaan ervaren om het weer te lijmen.

Liefde is de grootste angst die we ooit uitgevonden hebben om er zeker van te zijn dat we de systemen en manieren niet veranderen die angst creëeren en Liefde is de beste bescherming die angst ooit kan hebben om voor zijn continue bestaan te zorgen.


Liefde is gecreëerd als de TEGENGESTELDE van ANGST echter het is EEN DING dus ANGST is LIEFDE en gebruikt om voor de realiteit van ANGST VERBERGEN/VERSTOPPEN.


Liefde zal nooit werkelijk bestaan omdat Liefde gewoonweg een manier is om feiten te ontkennen.


Wanneer Leven gelijk is gerealiseerd is liefde irrelevant omdat leven gelijk is.


Ik stel mezelf ten doel om deze angst dagelijks echt onder ogen te zien om te zien hoe het functioneert en hoe iedereen in mijn omgeving deelneemt in het behouden van deze angst en karakter als controle in mezelf.


De angst is deel van de herinnering -- het is de primaire oorzaak -- het PRIMAIRE PUNT -- de OERKNAL die jou/mij schijtbang kreeg om een bescherming als een karakter te creëeren die onmiddelijk naar medicijnen voor de angst zoekt en het medicijn waar je naar zoekt is liefde.

Karakters zijn als het kuit van de Hel/Angst - dus wandel in de HEL, klaarblijkelijk was/is het antwoord niet 'daar buiten' bij God, wandel in de HEL van de vlammen van angst en de schreeuwende karakters, doof de vuren/angsten, draai de Duivel om die we zijn geworden om te LEVEN in gelijkheid en eenheid met het Fysieke.


Dus--een persoon die zegt dat hij/zij van je HOUDT als goddelijke Liefde, is in feite bang van je -- omdat ze in goddelijke liefde in het ultieme eigenbelang verkeren waar zelf wordt beschermd in totale isolatie in de geest-- zelfs dit overeenkomend te eren voor anderen zolang als ze degene eren die liefheeft -- religie gebruikt dit zeer effectief -- ik heb mijn God -- jij de jouwe -- alles in de naam van Angst -- en dus werd God de grootste angst die ouders in hun kinderen konden prenten -- ze doodsbang maken --hetgeen uiteindelijk iedereen volgt.



Vrijwel alle herinneringen komen van de ouder -- dus de fundering van angst wordt thuis gelegd in de naam van Liefde.


In de eerste 7 jaren van een kind's leven wordt taal ingebed met de angstdefinities van de ouders, de emoties van de ouders de redenering van de ouder wordt ingebed in het kind -- en dit vormt het beginpunt en fundering van alle ervaring --dus een kind ervaart nooit zichzelf in feite -- ze bouwen slechts op reeds bestaande karakters -- dus wat komt eerst, de herinnering of het karakter want de ene creëert de ander en zo draait het rond.


Dus --zie dat mensen in feite gelijkheid vrezen omdat ze bang zijn voor elkaar omdat ze zichzelf vrezen omdat ze hun gedachten vrezen omdat ze weten dat ze liegen en dus zullen ze de grootste angst gebruiken om de leugen de bedekken en zeggen Ik Hou Van Jou iets terug te krijgen om op z'n minst te voelen dat er enige mening voor dit alles is.

Alles dat ooit bestaan heeft vanaf den beginne is ANGST en dat is waarom we HIER op AARDE zijn om dit UIT te zoeken.

Wanneer iemand niet bang is voor een ander en elkaar ziet als leven gelijk, is er geen afscheiding - afscheiding volgt angst.



Wij besluiten of we door willen gaan om angst ons te laten dicteren wat leven op aarde zou moeten zijn.


"Er moet MEER zijn dan hier/ MEER dan mij" - wat dit statement drijft is angst die in beweging van afscheiding deed golven, dus - kip en het ei angst en afscheiding in één moment.


Angst eerst -- afscheiding volgde -- het is zo snel dat het één ding lijkt, maar angst was de reden die we gebruikten voor afscheiding om te worden gedefinieerd als afscheiding.


Onthoud dat mensen nog meer bang zijn voor mensen zonder angst.

  • Zie de angsten onder ogen en los de puzzel van alles dat op aarde bestaat op -- vind de motiverende angst.

  • Vind de reden voor de angst.

  • Vind hoe de angst wordt gerechtvaardigd en schrijf het uit en vergeef zelf en verplicht de angst onder ogen te zien.

Alles dat de mens ooit ingebeeld heeft is angst!


Het is alles slechts angst gehuld in Liefde om minder eng te lijken.

Reacties

Populaire posts